Се појавија шпионски фотографии кои го прикажуваат претстојниот фејслифтинг на водечкиот теренец на Mercedes-Benz, обезбедувајќи увид во новите надворешни детали на возилото. Украсени во дебел слој на камуфлажа, дигиталните уметници сега се обидоа да откријат уште повеќе…
Најголемиот SUV во поставата на Mercedes-Benz има историја, поточно датира од 2006 година. Првично познат како GL, тој беше ребрендиран во GLS за време на фејслифтот на втората генерација во 2015 година. Третата генерација на овој кросовер имаше премиера во пролетта 2019 година и ја доби својата прва фејслифт минатата година. Сега, повторените видувања на камуфлирани прототипови за тестирање сугерираат дека се работи на уште едно ажурирање, кое веројатно ќе го одржи моделот конкурентен на пазарот на луксузни теренци кои постојано се развиваат.
Додека предниот и задниот дел на возилата за тестирање остануваат сокриени, сега се видливи нови задни светла. Минатогодишната нова генерација на Е-класа беше првата со LED елементи во задните светла стилизирани по логото на Mercedes-Benz, избор на дизајн кој наиде на различни реакции. Сепак, компанијата смета дека овој пристап е успешен, бидејќи ќе се појави и на ажурираната S-Class и фејслифтираниот GLS. За разлика од E-Class, GLS ќе има три „ѕвезди“ на секое задно светло. На предните светла на тест моделите моментално им недостасуваат карактеристични карактеристики, но се очекува дека ќе биде прифатен новиот стил на дневни светла, кој наликува на ѕвезда со три крака, особено затоа што е предвиден за патничкиот предводник по неговото дотерување.
Шпекулациите во врска со подобрувањата на моделот се бројни. Внатрешноста се очекува да добие ажурирања во согласност со најновиот инфозабавен систем MBUX и евентуално нови опции за украсување и материјали за подобрување на луксузот и удобноста. Надворешните промени, настрана од новите светлосни дизајни, може да вклучат ревидирана решетка и дизајн на браникот за да му дадат на GLS свеж и модерен изглед.
Сè уште нема потврдени информации за технички промени, но се очекува дека поставата на мотори во голема мера ќе остане иста. Во моментов, сите верзии на водечкиот SUV се благи хибриди, кои интегрираат 48-волти стартер генератор. Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC испорачува импресивни 380 kW и вртежен момент од 730 N.m, забрзувајќи од 0 до 100 km/h за 4,9 секунди со максимална брзина од 250 km/h. GLS 450 d 4MATIC може да се пофали со 270 kW и вртежен момент од 750 N.m, постигнувајќи време од 0-100 km/h од 6,1 секунди, исто така со максимална брзина од 250 km/h.
Шпекулациите сугерираат дека вториот фејслифт на Mercedes-Benz GLS може да дебитира следната година.