Коосновачот на Tesla, Мартин Еберхард, рече дека не разговарал со Илон Маск околу 14 години. „Последен пат кога директно комуницирав со него беше кога ја решивме нашата тужба“, изјави Еберхард во интервју за Инсајдер во 2009 година. „Јас всушност му испратив честитка кога неговата прва ракета успешно стигна во вселената, но не добив одговор“.
SpaceX ја лансираше својата прва ракета во орбитата во 2008 година. Ракетната компанија за повеќекратна употреба имаше три неуспешни лансирања помеѓу 2006 и 2008 година. Маск рече дека четвртото лансирање, во 2008 година, кое било успешно, ги искористило последните пари на компанијата и го отворило патот за SpaceX да стане компанија каква што е денес.
Еберхард и Маск имаа лош однос низ годините. Коосновачот на Tesla изјави дека Маск го принудил да ја напушти компанијата и побарал одборот на Tesla да го изгласа за извршен директор зад неговиот грб во 2007 година. Кога Еберхард си замина, Маск рече дека заминувањето на Еберхард е поврзано со доцнење во производството на Tesla Roadster и други оперативни проблеми. „Не стануваше збор за разлики во личноста, бидејќи одлуката Мартин да премине на советничка улога беше едногласна меѓу одборот“, рече Маск тогаш. „Тесла има оперативни проблеми кои треба да се решат и ако одборот сметаше дека постои каков било начин Мартин да биде дел од решението, тогаш тој сепак би бил вработен во компанијата“.
Околу две години подоцна, откако Маск почна да се нарекува себеси основач на Тесла, Еберхард го тужеше Маск, обвинувајќи го за клевета. Еберхард, исто така, го обвини Маск дека рекол дека Еберхард предизвикал одложување на развојот на Roadster и преголем буџет. Таа година, тужбата беше решена за необјавена сума, со услов Маск и уште двајца директори на Tesla, Џеј Би Штраубел и Иан Рајт, исто така да ја бараат титулата основач на Тесла. Денес Маск е наведен како коосновач на веб-страницата на производителот на автомобили.
Еберхард изјави за Insider дека се обидел да избегне да чита вести за Маск, па дури и го блокирал неговото име во неговиот вести.
Раната историја на Тесла остана точка на расправија меѓу двајцата мажи, а Маск понекогаш го критикуваше Еберхард на Твитер. „Јас бев шеф на производот и го водев дизајнот на оригиналниот Roadster“, напиша Маск на Твитер во ноември. „Еберхард беше богат и можеше да ги ризикува своите пари, но не беше подготвен да го стори тоа“.
Еберхард рече дека Маск се однесувал како и секој друг член на одборот и ја посетувал канцеларијата на компанијата месечно. „Илон сега е поинаква личност отколку што беше тогаш“, рече Еберхард. „Илон не влезе во компанијата. Мислам, оваа идеја дека тој некако е вклучен во дизајнот на работите на Roadster – тој не беше повеќе вклучен од кој било друг член на одборот. Тој доаѓаше на состаноците на одборот. Тој немаше Канцеларијата во компанијата. Тој не доаѓаше таму редовно. Не им даваше насоки на моите вработени или нешто слично. Тој беше член на одборот.”
Денес, името на Маск стана практично синоним за Тесла. Приказните за милијардерот кој се залага за високи производствени цели и спие на подот на фабриката на Тесла станаа практично фолклор.