Мерцедес ја обнови S-Class и ѝ даде електричен пандан со воведување на EQS како наменски EV. BMW направи сличен потег со серијата 7, иако i7 ја дели платформата со верзиите со погон на ICE. Audi нема достапен електричен седан со целосна големина, но тоа ќе се промени во 2024 година со претставувањето на следната генерација на A8. За разлика од двата ривали, луѓето од Инголштад имаат намера да го продаваат својот следен предводник само како електричен автомобил.
Иако не сме виделе никакви шпионски снимки, целосно новиот врв на опсегот од Ауди ќе го „пробие покривот“ следната година со стил под големо влијание на Grandsphere. Елегантниот концепт претставен во септември 2021 година е еден од четирите концепти Sphere развиени од Audi за преглед на неговата електрична линија. Како освежување, компанијата има намера да лансира само електрични возила од 2026 година и да ја прекине продажбата на моделите ICE до 2033 година.
Во разговор со Autocar, дизајнерскиот шеф на Audi, Марк Лихте, рече дека Grandsphere е „многу блиску“ до тоа како ќе изгледа A8. Тој продолжи да споменува дека тоа нема да биде карбонска копија на изложбениот автомобил, но вториот е „многу конкретен“ на моделот што оди по патот. Британскиот магазин тврди дека ќе го носи името A8 E-Tron и ќе биде поставен на архитектурата Premium Platform Electric (PPE) развиена заедно со Porsche.
Концептот не само што беше поголем од моделот со долго меѓуоскино растојание достапен на глобално ниво, туку и понатаму се протегаше во споредба со верзијата Хорч, конкурентна на Мајбах, продадена исклучиво во Кина. Ќе ве потсетиме дека концептот беше прогласен за „приватен авион за патот“, со должина од дури 5,35 метри, со масивно меѓуоскино растојание од 3,19 метри.
Иако техничките спецификации на серискиот автомобил допрва треба да бидат откриени, знаеме дека Grandsphere имаше погон на сите тркала од пар електрични мотори. Audi тврдеше дека комбинирана моќност од 710 коњски сили (530 киловати) и 960 њутнметри, вртежен момент за 0 до 100 km/h за нешто повеќе од четири секунди.
Голема батерија од 120 kWh имаше доволно за повеќе од 750 километри досег и поддршка за полнење од 270 kWh, во кој случај беа потребни помалку од 10 минути за да се добие домет од над 300 километри. Од Audi изјавија дека на концептот му биле потребни нешто повеќе од 20 минути за полнење на батеријата од 5 до 80 проценти.
Сè уште не се забележани прототипи, A8 E-Tron најверојатно нема да пристигне на почетокот на следната година бидејќи логиката ни кажува дека ќе дебитира подоцна во 2024 година. Не е јасно дали тековната генерација на A8 ќе остане во продажба откако ќе пристигне EV.