Италијанската луксузна групација Dolce&Gabbana формираше нова компанија која директно ќе управува со развојот, производството и продажбата на нејзините парфеми и козметика, изјави во понеделник главниот извршен директор Алфонсо Долче.
Ваков мултимилионски бизнис, клучен за многу модни куќи, но е често управуван преку лиценцирање, е прв од една италијанска луксузна групација. „Размислуваме за бизнис модел кој би можел да види врски и партнерства со нашите производители“, изјави Долче за финансискиот неделник L’Economia на Corriere della Sera. Тој додаде дека овој потег е дел од „долгорочната стратегија за посветеност на консолидирање, негување и промовирање на италијанската занаетчиска и производствена извонредност“.
Модните брендови отсекогаш се разгранувале во производи за убавина со висока класа во обид да ги диверзифицираат својата понуда и да ја прошират својата база на клиенти. Dolce&Gabbana имаа договор за лиценцирање со јапонскиот козметички гигант Shiseido, кој беше раскинат во декември.
Новата компанија ќе започне со капитал помеѓу 200-250 милиони евра (514,44 милиони долари), преку самофинансирање и „поддршка од банкарскиот систем“, рече Долче. Ќе вработи околу 130-150 луѓе во Италија до март 2023 година и уште 100-120 во странство.
Алфонсо Долче, брат на Доменико Долче, кој е дел од „двоецот“ основачи на Dolce&Gabbana ќе биде претседател, а поранешниот извршен директор на LVMH Џанлука Тониоло ќе биде извршен директор. Тониоло изјави за L’Economia дека малопродажната вредност на бизнисот за убавина на Dolce&Gabbana вреди нешто повеќе од 1 милијарда евра, а парфемите претставуваат мнозинство.
Тој додаде дека целта на новата компанија е „двојно, ако не и тројно“ уделот на пазарот во секторот за парфеми, да ја зајакне својата позиција кај шминката и да развие производи за нега на кожата, кои групата сè уште ги нема.