ПОВЕЌЕ

    Xiaomi го претрка Тесла, го промовираше својот нов хуманоиден робот

    Време зa читање: 3 минути

    Xiaomi ја победи Tesla во трката за создавање функционален хуманоиден робот, но дизајнот за неговиот робот CyberOne изгледа морничаво слично на Optimus на производителот на електрични автомобили. Минатата недела, кинеската технолошка компанија го претстави својот прв изглед на CyberOne за време на настан во живо во Пекинг. Хуманоидниот бот можеше да помине низ сцената и се чинеше дека комуницира со извршниот директор на Xiaomi, Леи Јун.

    Се очекува производителот на автомобили Tesla да открие повеќе детали за сопствениот бот во септември на вториот годишен Ден на вештачката интелигенција. Илон Маск изјави дека Tesla може да има подготвен прототип на Optimus до настанот на 30 септември.

    Дотогаш, новиот бот на Xiaomi би можел да даде одреден увид во тоа што можеме да очекуваме од ботот на Tesla. Портпаролот на Xiaomi не ги коментираше сличностите помеѓу дизајните на CyberOne и Tesla.

    Иако откритието на Tesla Optimus вклучуваше човек во костим со спандекс, Маск сподели неколку слики од концептниот дизајн на ботот од Тесла на настанот за вештачка интелигенција.

    Слично како Optimus на Tesla, CyberOne е висок 172 сантиметра. Ботот исто така го има истиот бел и црн минималистички дизајн, вклучувајќи LED екран наместо лице. Иако, CyberOne изгледа малку покрупничко.

    И хуманоидните роботи на Tesla и Xiaomi прават силен контраст со поголемиот и поумешен бот на Boston Dynamic, Atlas.

    Xiaomi, исто така, во своето соопштение за печатот рече дека ботот има способност да детектира човечки емоции – карактеристика што Маск ја истражувал, тврдејќи дека ботот Тесла на крајот може да развие сопствена личност, па дури и да стане човечки придружник.

    CyberOne може да се движи со максимална брзина од околу 2,2 милји на час, само помалку од планираната брзина на Тесла од 5 милји на час. За разлика од дизајните на Optimus, CyberOne има раце слични на белезници кои можат да се отвораат и затвораат, но се чини дека не прават многу повеќе.

    Познато е дека кинеската технолошка компанија ги „позајмува“ дизајните на други технолошки компании. Во текот на изминатата деценија, компанијата постојано објавуваше паметни телефони и внатрешни ажурирања кои речиси не се разликуваат од софтверот на Apple за iPhone и iOS. Во 2014 година, поранешниот главен директор за дизајн на Apple, Џони Ајв, го обвини Xiaomi за „кражба“. Обвинение кое коосновачот на Xiaomi Лин Бин во тоа време го негираше. Минатата година, Xiaomi го престигна Apple и стана втор најголем продавач на паметни телефони во светот.

    За разлика од Тесла, Xiaomi се чини дека нема никакви планови да го претвори CyberOne во некој вид човечки батлер. Во своето соопштение за печатот, компанијата вели дека CyberOne „ќе роди повеќе сценарија за апликации на други полиња“, нагласувајќи дека ботот повеќе ќе дејствува како маркетинг алатка отколку како главен производ.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично