ПОВЕЌЕ

    VOLKSWAGEN СО НОВО ИЗНЕНАДУВАЊЕ: ID.7 GTX Tourer е најмоќниот караван досега

    Време зa читање: 3 минути

    Симни се од тронот, Golf R караван, бидејќи има нов крал на перформансите на долг покрив во гамата на Volkswagen. ID.7 GTX Tourer станува најмоќниот сериски караван на Волфсбург, засенувајќи го Golf R Variant со 315 коњски сили.

    Првиот караван со електрични перформанси на VW испорачува комбинирана моќност од 335 КС од пар електрични мотори, овозможувајќи погон на сите тркала. Поголемиот дел од кревањето тешки работи го прави задниот мотор бидејќи произведува 282 КС, додека предниот мотор е добар за уште 107 КС. Германската марка вели дека предниот е-мотор влегува само кога е потребно и оживува за делови од секундата. Преносот на енергија се постигнува преку електронски диференцијални брави и прилагоден AWD контролер.

    Поставувањето на двоен мотор му помага на ID.7 GTX Tourer да влече тежина до 1400 килограми, додека варијантата со еден мотор со погон на задните тркала претставена минатиот месец може да извлече само еден тон. Додека помалиот модел доаѓа и со батерија од 77,0 киловат-часови во неговата основна форма, GTX стандардно го добива надградениот пакет од 86,0 киловат-часови. Може да се полни до 200 киловати со помош на DC, што овозможува полнење од 10 до 80 проценти за помалку од половина час. Максималниот опсег не е споменат, но сметаме дека е помалку ефикасен од моделот со погон на задните тркала со поголема батерија, која може да помине 426 милји во циклусот WLTP.

    Чудно е што VW не дава никакви детали за перформансите. Проценуваме дека забрзувањето од 0 до 100 км на час се постигнува или во нискиот опсег од шест секунди или во високиот опсег од пет секунди со оглед на редовниот хечбек ID.7 со погон на задните тркала и само 282 КС трае шест и пол секунди.

    Како и со ID.3 GTX, исто така претставен денес, ID.7 GTX Tourer прифаќа малку поспортски изглед со редизајнирани браници, сјајни црни акценти и специјални тркала. Електричниот спортски вагон стандардно добива легури од 20 инчи, но можете да изберете поголем сет од 21 инчи. Внатрешноста е украсена со црвени акценти, како и GTX логоа на седиштата и воланот.

    Не жртвувате никаква практичност со добивањето на GTX бидејќи има ист товарен капацитет од 21,3 кубни стапки како стандардниот ID.7 Tourer. Истото важи и кога ќе ги преклопите задните седишта, зголемувајќи го максималниот волумен на багажот на 60,5 кубни стапки. Слично како и обичниот електричен вагон, прекрасниот панорамски подвижна покривка достапен со дополнителна цена се претвора од непроѕирен во проѕирен.

    Во Европа, електричниот спортски вагон започнува да се продава оваа пролет.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично