ПОВЕЌЕ

    Виктор Мизо за „Каде се парите?”: Кинеските автомобили ја нападнаа европската индустрија – што значи тоа за Македонија?

    Време зa читање: 2 минути

    „Кинеските производители како BYD, XPeng и NIO во офанзива кон европската автомобилска индустрија! Volkswagen, Mercedes и BMW веќе губат пазар, а со тоа и илјадници работни места. Ако се намали производството во Германија, македонските фабрики кои произведуваат автомобилски делови ќе имаат намалени нарачки. Дали ова е опасно за македонската автомобилска индустрија? И дали има алтернатива?“

    Одговорите во поткастот „Каде се парите? со Горан Теменугов“.

    „Но што значи дека бројот на возила во Европа се намалува пред се од европските производители? Зошто? Кинезите, полека но сигурно, доаѓаат.

    За сега, тоа се евтини возила, не само електрични. Бидејќи најголем број на извозните возила од Кина, Кина стана минатата година најголем извозник на возила, ја претстигна Јапонија, никогаш тоа не се очекуваше дека ќе се случи. 80 проценти од сите електрични возила во светот се произведуваа во Кина.

    Не мора да значи тоа се само кинески брендови. Тесла произведува во Кина, и Рено произведува во Кина, и BMW произведува во Кина, електрични возила кои доаѓаат потоа на европскиот пазар. Значи, колачот во Европа е намален… и дополнително колачот дел од кинеските производители кои доаѓаат на европскиот пазар, делот ни ги гледаме ни е ни за улиците, ни за Македонија.

    Почнува да ги има. Но и Тесла, која е најголем продвозилет на Тесла, тоа кој се продава во Европа, не се произведени во нивната гигафабрика во Берлин, туку се произведени во Азија, го намалуваат обемот на работа на европските производители.“

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично