ПОВЕЌЕ

    Соочен со конкуренција од ChatGPT, Google ветува: „Наскоро стартуваме со вештачка интелигенција за пребарување“

    Време зa читање: 4 минути

    Извршниот директор на Alphabet и Google, Сундар Пичаи, изјави во четвртокот дека компанијата наскоро ќе додаде напредни функции за вештачка интелигенција на својот пребарувач. Во вторникот, CNBC објави дека Google тестира некои од овие функции со вработените како дел од планот „црвен код“ за да одговори на ChatGPT, популарниот чет-бот делумно поддржан од Microsoft.Тие вклучуваат чет-бот наречен „Apprentice Bard“, како и нови дизајни на работната површина за пребарување што може да се користат во формат на прашање и одговор.

    „Многу наскоро, луѓето ќе можат директно да комуницираат со нашиот најнов, најмоќен јазичен модел како придружник на Пребарувањето, на експериментални и иновативни начини“, рече тој, мислејќи на технологијата за разговор LaMDA на Google, или Јазичен модел за апликации за дијалог.

    Пичаи рече дека ќе го објави големиот јазичен модел „во следните недели и месеци“ за да може компанијата да добие повеќе повратни информации.

    Директорите често се враќаа на темата за вештачка интелигенција на повикот за заработка на компанијата во четвртиот квартал. „AI е најдлабоката технологија на која работиме денес“, рече Пичаи во воведниот говор.

    Напорот да се насочи вниманието кон вештачката интелигенција доаѓа кога компанијата се соочува со притисок врз нејзиниот главен бизнис за рекламирање и конкурентна закана од еден од нејзините историски ривали.

    Извештајот за заработката во четвртокот го одбележа четвртиот последователен квартал во кој компанијата ги пропушти очекувањата на Волстрит и за заработката и за приходите, според проценките на очекувањата обезбедени од Refinitiv. Слабоста во рекламниот бизнис се појави во падот на приходите од 8% во приходите од рекламирање на YouTube и падот од 2% на приходите од пребарувањето и другите на Google.

    КОНКУРЕНЦИЈАТА ГИ РАЗМРДА

    Google, исто така, се соочува со притисок од ChatGPT, кој беше лансиран кон крајот на минатата година од OpenAI поддржан од Microsoft. Главниот бизнис на Google е веб-пребарувањето, а компанијата долго време се промовираше како пионер во вештачката интелигенција. Но, генеративните производи со вештачка интелигенција како ChatGPT би можеле да претставуваат закана за целиот модел на интернет пребарување, бидејќи можат да дадат креативни одговори на посложени прашања.

    Мајкрософт, наводно, размислува да додаде функционален ChatGPT во сопствениот пребарувач, Bing. Заканата од заостанување во вештачката интелигенција дури, наводно, ги поттикнала ко-основачите на Google, Лери Пејџ и Сергеј Брин, директно да се интересираат за напорите години откако тие се откажаа од секојдневната работа во компанијата во 2019 година.

    Покрај рекламирањето на претстојните подобрувања во пребарувањето, компанијата исто така рече дека почнувајќи од првиот квартал, ќе ја промени структурата на финансиското известување за својот сегмент за вештачка интелигенција DeepMind, така што ќе се префрли на Google.

    Google ја купи компанијата со седиште во Лондон во 2014 година за повеќе од 500 милиони долари, а потоа ја стави под капата на Other Bets кога компанијата се реорганизираше како Alphabet во 2015 година. DeepMind оствари профит за прв пат во 2021 година. Оваа промена во известувањето „го отсликува стратешкиот фокус во DeepMind за поддршка на секој од нашите сегменти“, вели шефицата за финансии на Alphabet, Рут Порат, на повикот за заработка во четвртокот.

    „Да бидеме многу јасни, ги консолидираме Other Bets во Google само кога тој облог поддржува производи и услуги во рамките на Google или Alphabet нашироко“, додаде Порат, посочувајќи ја компанијата за сајбер безбедност Chronicle, која ја префрли во единицата за облак на Google во 2019 година. „Тоа беше многу ефективно“.

    Пичаи, исто така, рече дека компанијата исто така ќе обезбеди „нови алатки“ и API за програмерите, креаторите и партнерите за да „да ги поттикне да откриваат нови можности со вештачката интелигенција“. Тој додаде, „овие модели се особено неверојатни за компонирање, конструирање и сумирање“. Но, Пичаи, исто така, предупреди дека ќе треба полека да се скалира, велејќи дека смета дека големата употреба на јазикот сè уште е во „раните денови“.

    CNBC претходно објави дека вработените прашале за заканата од ChatGPT на интерен состанок, а Џеф Дин од Google им рекол на вработените дека Google има многу поголем „ризик за репутацијата“ во обезбедувањето погрешни информации и затоа се движи „поконзервативно од мал стартап“.

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично