ПОВЕЌЕ

    Скромниот милијардер кој изгради модна империја, а на работа оди со велосипед

    Време зa читање: 3 минути

    Марек Пиехочки е заслужен за создавањето на богатството од милијарда долари, но полскиот бизнисмен не дозволува да го променат парите.

    Коосновачот на ЛПП, најголемиот продавач на облека во земјата е толку скромен што го избегнува вниманието на медиумите, на работа оди со велосипед, а не со некоја луксузна кола.

    Тој остана ист дури и кога неговата семејна фондација акумулираше богатство од околу 1,1 милијарди долари, според индексот на милијардери од Блумберг. Акциите на ЛПП се зголемија повеќе од двојно од ноември, бидејќи инвеститорите ги ценат можностите на компанијата за е-трговија, дури и кога пандемијата ја погоди продажбата во продавниците.

    Шеесет годишниот Пиехочки, инсистира да не биде нарекуван милијардер, како што наведе неговата портпаролка на компанијата. Тој тврди дека богатството повеќе не е негово. Во 2018 година, тој ги пренесе своите акции во фондација, на неколку негови членови од семејство и на други корисници. На фондацијата и забрането да ги продава акциите на ЛПП.

    Со сопственичкиот модел се гарантира дека „ компанијата нема да биде продадена наскоро“, изјави Славомир Лобода, заменик извршен директор на ЛПП. За вработените, ова е одлична вест. – додаде тој.

    Пиехочки ја започна својата работна активност во 1991 година заедно со Јерзијем Лубијанец. Првично, тој увезуваше турски џемпери, а според последниот годишен извештај на компанијата, ЛПП денес има повеќе од 1.800 продавници во 25 земји. Неговите брендови, кои ги вклучуваат Reserved, Mohito и Cropp, често имаат пониски цени за разлика од западните конкуренти.

    Нетипичен моден магнат

    Марек Пиехочки не е типичен моден магнат. Тој избегнува модни ревии и деловни настани. Во седиштето на ЛПП во Гданск, тој нема посебна канцеларија, тој повеќе сака да седи на бесплатните маси меѓу дизајнерските тимови.

    Пожар во Бангладеш

    ЛПП се соочи со потешкотии во текот на 2010 година кога пожар го зафати неговиот подизведувач во Бангладеш, а некои колекции беа слабо прифатени. Како резултат на тоа, компанијата изгуби многу клиенти.

    „Бевме премногу зафатени со проширување и не можевме да видиме дека колекцијата што сакавме да ја продадеме е едноставно ужасна“, рече Пиехочки во 2017 година.

    Како одговор, Пиехочки ги намали дивидендите и го искористи профитот за да ги зголеми платите на дизајнерите и да ангажира повеќе. Исто така, инвестираше во области вклучувајќи ја е-трговијата и на вработените им обезбеди поголема автономија.

    Лобода рече дека тие чекори се покажале важни за време на пандемијата.

    „Со ненадејното затворање на продавниците во кои имаа скоро 90% од облеката, моравме брзо да ја обновиме логистиката за да ги направиме нашите производи достапни за продажба преку Интернет. „Без нашите претходни инвестиции во вработените, тоа немаше да биде можно“, додаде тој.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично