ПОВЕЌЕ

    Samsung Electronics е глобален лидер на ТВ пазарот 19-та година по ред

    Време зa читање: 3 минути

    Samsung Electronics објави дека ја обезбеди својата позиција како глобален лидер на ТВ пазарот 19-та година по ред.

    Според компанијата за истражување на пазарот Omdia, Samsung во 2024 година постигна 28,3% пазарен удел на глобалниот ТВ пазар, задржувајќи го првото место што го држи уште од 2006 година. Овој континуиран успех е резултат на посветеноста на компанијата кон иновативни премиум и ултра-големи екрани, како и воведувањето на најсовремени телевизори со вештачка интелигенција.

    „19-годишното владеење на Samsung на глобалниот ТВ пазар е овозможено благодарение на довербата и поддршката од нашите корисници,“ изјави Хун Ли (Hun Lee), извршен потпретседател на Visual Display Business во Samsung Electronics. „Ќе продолжиме да ја обликуваме иднината на ТВ индустријата со иновации како што се телевизорите со вештачка интелигенција, испорачувајќи производи и услуги што значајно го збогатуваат животот на луѓето.“

    Доминација во сегментот на премиум и ултра-големи телевизори

    Samsung го зацврсти своето лидерство на пазарот на висококвалитетни телевизори, особено во премиум сегментот (над 2.500 $) и во категоријата на ултра-големи екрани (75 инчи и повеќе):

    • Премиум ТВ (над 2.500 $) – Samsung постигна 49,6% пазарен удел, покривајќи речиси половина од глобалниот пазар на премиум телевизори.
    • 75 инчи и повеќе – Компанијата го предводи сегментот на ултра-големи телевизори со 28,7% пазарен удел.

    Успех на QLED и OLED ТВ

    Samsung го задржа своето водство и во QLED и OLED сегментите, дополнително зацврстувајќи ја својата доминација во индустријата на премиум ТВ:

    • QLED ТВ – Со 8,34 милиони продадени единици, Samsung постигна 46,8% пазарен удел, дополнително зајакнувајќи го своето водство во оваа категорија. На глобалниот QLED пазар, исто така, забележа значителен раст, надминувајќи 10% од вкупната ТВ продажба за првпат.
    • OLED ТВ – Продажбата на Samsung OLED телевизори достигна 1,44 милиони единици во 2024 година, со што компанијата обезбеди 27,3% пазарен удел. Ова претставува годишен раст (YoY) од 42% во бројот на продадени уреди и 4,6% зголемување на пазарниот удел, што ја одразува силната побарувачка на потрошувачите за OLED иновациите на Samsung.

    Трансформација на домашната забава со AI и уметност

    На CES 2025, Samsung го претстави Vision AI – откритие во екраните со AI, кој ја надминува традиционалната забава. Со анализа на корисничките преференции, намери и навики, Vision AI овозможува беспрекорно персонализирано искуство на гледање ТВ, обликувајќи ја иднината на паметните домашни екрани.

    Дополнително, Samsung ја проширува Samsung Art Store, која првично беше ексклузивно достапна на The Frame, а оваа година ќе биде достапна и на Neo QLED и QLED моделите. Ова ќе им овозможи на повеќе корисници пристап до персонализирано дигитално уметничко искуство директно во нивните домови.

    За Samsung Electronics

    Samsung го инспирира светот и ја обликува иднината со трансформативни идеи и технологии. Компанијата го редефинира светот на телевизорите, паметните телефони, носивите уреди, таблетите, апаратите за домаќинство, мрежните системи и меморија, LSI системите, полуспроводниците и LED решенија и обезбедува беспрекорно поврзано искуство низ својот SmartThings екосистем и отворената соработка со партнерите. Најнови вести на Samsung Newsroom: http://news.samsung.com/mk/.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично