Платформата за социјални медиуми Х на Илон Маск, порано позната како Твитер, вреди речиси 80 отсто помалку од пред две години кога ја купи, според проценките на инвестицискиот гигант Фиделити.
Со акциите на X повеќе не се тргува јавно откако Маск исплати 44 милијарди долари за да го земе приватно во октомври 2022 година.
Сепак, Fidelity ја открива она што верува дека е вредноста на нејзините акции од X, и тие проценки служат како внимателно следен барометар за целокупното здравје на компанијата.
Од крајот на август, тие акции беа во вредност од само 4,2 милиони долари, според неделното поднесување од страна на Фондот за раст на Blue Chip Fidelity.
Таа нова проценка означува пад на вредноста за 24 отсто од она што Fidelity го процени на крајот на јули. И тоа претставува неверојатен пад од 79 отсто од 19,66 милиони долари колку што Fidelity процени дека акциите вредат во октомври 2022 година, кога Маск го купи Twitter.
Новата проценка од Fidelity имплицира дека верува дека X сега вреди само 9,4 милијарди долари – што е далеку од 44 милијарди долари што ги плати Маск. Другите инвеститори би можеле да го вреднуваат X поинаку.
Аналитичарите велат дека намалената цена на Fidelity за X веројатно го одразува намалувањето на приходите од реклами на компанијата, која повеќе не објавува јавно квартални финансиски метрики.
„Маск очигледно го преплатил Твитер, сега X “, изјави за Си-Ен-Ен Ден Ајвс, управен директор и висок аналитичар на капитал во Wedbush Securities.
Ајвс рече дека верува дека Твитер навистина вредел околу 30 милијарди долари кога Маск го купил, а денес вреди поблиску до 15 милијарди долари. Тој рече дека иако ангажманот на X е „силен“, притисокот на рекламите опстојува.
Под сопственост на Маск, некои огласувачи изразија загриженост за екстремната содржина на платформата со која не сакаат нивните брендови да бидат поврзани.
Неодамнешното глобално истражување на Кантар покажа дека нето 26 проценти од маркетерите планираат да ги намалат своите трошоци за X следната година, што е најсилното повлекување од која било голема глобална рекламна платформа. Само 4% од огласувачите рекоа дека мислат дека X рекламите обезбедуваат „безбедност на брендот“ (сигурност дека нивните реклами нема да се појавуваат во близина на екстремна содржина), во споредба со 39% во Google.
Во ноември, Маск се соочи со реакција од брендовите, од кои некои го запреа трошењето на X, откако милијардерот ја прифати антисемитската теорија на заговор, фаворизирана од белите врховисти.
Маск подоцна се извини за, како што рече, неговата „најглупава“ објава на социјалните мрежи. Меѓутоа, за време на тоа извинување, Маск исто така им рекол на огласувачите кои побегнале: „Одете се сами“.
Но, X продолжува да биде главен играч во социјалните медиуми под сопственост на Маск.
Компанијата соопшти дека имала 570 милиони месечни активни корисници во текот на вториот квартал, што е за 6 отсто повеќе од претходната година.