ПОВЕЌЕ

    ПОДГОТВЕН ДА СОБОРУВА БРЗИНСКИ РЕКОРДИ: Порше ја претстави седмата генерација на своето легендарно Porsche 911 GT3

    Време зa читање: 4 минути

    По 25 години и седум верзии или генерации на Porsche 911 GT3, германскиот производител на спортски автомобили деновиве претстави нова итерација на легендарното име.

    Развиен како спортски автомобил со доволно перформанси за успешно да се натпреварува во пријателски викенд предизвици, Porsche 911 GT3 еволуираше во две верзии: една што може да се користи како секојдневно возило и друга што може да донесе насмевка на лицето на нивниот сопственик за време на викендите, но на тркачки натпревари.

    Во исто време, еден од најзначајните предизвици беше усогласувањето со построгите регулативи за емисија на штетни гасови, што може да ја ограничи излезната моќност. Сепак, тоа не се случи, а автомобилот стана уште побрз со само мало зголемување на тежината. Дополнително, Porsche додаде и заслужена естетска надградба на генерацијата 992.1 од својата позната гама 911.

    Со верзијата 992.2 на Porsche 911 GT3, германскиот производител на автомобили ја подобри предната табла на автомобилот. Иако сè уште ги задржа традиционалните тркалезни фарови, ја замени претходната шема со четири точки за дневните LED светла со четири линии кои се удвоија како трепкачи. Помеѓу нив, на хаубата, производителот на автомобили инсталираше два отвори кои го извлекуваа воздухот од предната воздушна брана, подобрувајќи ја надолната сила.

    Од својот профил, Porsche 911 GT3 од 2025 година подготвен за трки не ги открива своите тајни на прв поглед. Стандардната верзија има алуминиумски тркала и челични сопирачки. Оние кои се одлучија за пакетот Weissach, исто така, добија карбон-керамички ротори и магнезиумски тркала како опција, кои симнуваат околу девет килограми  од тежината на автомобилот.

    Истиот пакет додава и елементи од изложени јаглеродни влакна на хаубата и капачињата на ретровизорите на вратите. За разлика од остатокот од гамата 911, GT3 има покрив од јаглеродни влакна. Назад, Porsche ја подобри аеродинамиката на автомобилот. Нема елемент само за изгледот, и сите служат за одредена цел. Карактеристичниот спојлер  на капакот од моторот ја зголеми надолната сила.

    Дополнително, достапно е како опција масивно крило направено од јаглеродни влакна со необоени елементи. За разлика од претходната верзија на GT3, моделот 2025 година има нова решетка за ладење на горната страна, со единечен правоаголен отвор украсен со мрежеста решетка наместо мали вертикални летви за покривање. Задниот браник, исто така, е освежен и опремен со вистински отвори за издувните гасови зад лакови на тркалата за да се ослободи воздухот заробен во отворите на тркалата. Двојниот издувен систем е поставен под браникот, уредно интегриран во вертикалните летви на дифузорот.

    Внатре, производителот на автомобили се фокусира не само на перформансите, туку и на стилот и удобноста. Porsche 911 GT3 RS од 2025 година има стандардни енергетски спортски седишта, додека достапен е комплет седишта од јаглеродни влакна. Понатаму, тие имаат отстранлива подлога за потпирачите за глава за да се подобри просторот за кацигите. Предниот дел на возачот е целосно дигитална инструмент табла. Ова е приспособливо, па возачот може да ги избере копчињата што му се најпотребни на патеката или во секојдневните рутини на возење.

    На сето ова Porsche го додаде екранот на допир за инфозабавниот систем. Последно, но не и најмалку важно, производителот на спортски автомобили понуди ролна кафез од јаглеродни влакна како опција што ја зацврсти структурата на возилото уште повеќе за подобри перформанси околу патеката.

    Бидејќи автомобилот мора да почитува построги стандарди за емисија на штетни гасови од неговиот претходник, производителот на автомобили мораше да го удвои бројот на катализатори од два на четири. Сепак, моќта не прескокна никаков ритам и достигна 510 КС од неговиот четирилитарски мотор со рамни шест.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично