ПОВЕЌЕ

    Што е стапка на пазарна пенетрација и зошто е важна за развој на бренд?

    Време зa читање: 3 минути

    Пазарната пенетрација e клучна за зацврстување на брендот

    Идејата на секој нов бренд е да расте и да ја победи конкуренцијата. Ова е основната задача на менаџерот на брендот, но исто така и на маркетинг менаџерот, како и на менаџерот за раст.

    Овие работни места најчесто се достапни во индустријата за информатичка технологија, бидејќи компаниите од овој сегмент често ги развиваат своите внатрешни производи, па затоа им треба насока во форма на пенетрација на пазарот.

    Пенетрација на пазарот, претставува влез на пазарот на одреден производ или бренд, кој ќе им стане познат на луѓето и кој идеално ќе заземе дел од колачот на постоечката конкуренција.

    Постои и формула за пресметување на стапката на пенетрација на пазарот која се базира на бројот на корисници на даден производ во споредба со вкупниот број на корисници на одреден пазар. Ова е формулата која што ја следат и менаџерите за маркетинг и менаџерите за продажба, како и менаџерите на проекти.

    Што е пенетрација на пазарот во пракса?

    Пенетрацијата на пазарот како активност се однесува на збир на активности со кои се занимаваат компаниите со цел да се зголеми уделот на пазарот за одреден производ или услуга. Акцијата е дефинирана како дел од деловната активност што одредена компанија ја контролира на пазарот.

    Пенетрацијата на пазарот може да се искористи и како мерка за употреба на производ во однос на теоретскиот пазар за тој производ. На пример, рачниот часовник е производ чиј пазар е 300 милиони потенцијални корисници. Да претпоставиме дека 30 милиони од тие 300 милиони веќе носат рачен часовник.

    Споменатата формула за пенетрација на пазарот се однесува на бројот на луѓе кои носат часовник во однос на вкупната целна група. Процентуално, во нашиот пример, часовниците имаат продор на пазарот од 10%.

    Зошто е добра стапката на пенетрација на пазарот?

    Јасно е дека, кога станува збор за овој вид позиционирање, вашата цел мора да биде да ја направите оваа стапка што е можно повисока. На овој начин вашиот бренд ќе се развива на долг рок.

    Ако вашата стапка е ниска, тогаш можете да очекувате позитивна нула кога станува збор за трошоците за одржување и за буџетот внесен во маркетинг.

    На пример, бренд како „Епл“ има висока стапка на пенетрација, бидејќи нејзините производи се користат низ целиот свет и оваа целна група расте од ден на ден. Затоа, овој бренд е еден од лидерите на пазарот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично