ПОВЕЌЕ

    Пад на профитот на Таргет од 90% – купувачите уплашени од инфлација помалку трошат

    Време зa читање: 3 минути

    Популарната американска трговска компанија за малопродажба Таргет објави дека профитот им паднал за дури 90% во вториот квартал, што е далеку од очекувањата, бидејќи клиентите уморни од инфлација се повлекле од трошењето на несуштинските ставки. Трговците на мало, вклучително и Таргет, беа принудени да ги намалат цените на општите стоки, како што се облеката, електрониката и домашните производи, поради вишокот залихи на стоки. Потрошувачите мораа да префрлат поголем дел од своите трошења на храна и бензин со повисоки цени.

    Но, Таргет објави дека намалувањето на цените не донело подобрување: компанијата го заврши кварталот со 1,5% повеќе залихи отколку што имаше три месеци порано и 36% повеќе отколку што имаше пред една година.

    Акциите на Таргет паднаа за 3% во утринското тргување на извештајот. Кварталниот нето приход на Таргет падна на 183 милиони долари, значително помалку од 1,8 милијарди долари во истиот период пред една година.

    Плус, неговата приспособена заработка од 39 центи по акција беше далеку под прогнозата од 72 центи од аналитичарите анкетирани од Refinitiv. Продажбата од 26 милијарди долари е малку зголемена од пред една година и приближно во согласност со прогнозите.

    По седум квартали на силен раст на профитот, ова го означува втор квартал со намалени приходи на Таргет – и овој пад беше многу позначаен од падот од 40% во претходниот квартал.

    Повлекувањето на потрошувачите и намалената побарувачката  е еден од факторите што ги зголемува стравувањата од рецесија, бидејќи потрошувачката е одговорна за речиси три четвртини од економската активност на нацијата.

    Разочарувачките резултати на Таргет се во спротивност со многу посилните резултати на поголемиот ривал Walmart, кој во вторникот објави дека профитот е само малку намален во однос на претходната година. Волмарт, исто така, рече дека очекува пад од 8% до 10% на годишната заработка, иако тоа е потесен пад отколку што претходно прогнозираше.

    Условите за работа за Таргет и сличните трговци на мало останува „предизвикувачки“, изјави извршниот директор Брајан Корнел пред инвеститорите во средата. Но, Таргет гледа „охрабрувачки почеток на back-to-school“ шопинг сезоната, рече тој. Тој верува дека ударот врз заработката во последниот квартал не треба да се повтори.

    Сепак, тешко е да се биде трговец со оглед на непредвидливоста на активноста на потрошувачките трошоци и ефектот на макро фактори како инфлацијата. Овие трендови не се единствени за Таргет. Неодамнешниот извештај на американската Влада покажа дека продажбата на мало во продавниците за општа стока како Target паднала за 0,7% во јули во споредба со јуни кога е приспособена за сезонските фактори – дури и кога вкупната продажба на мало остана суштински рамна во истиот период.

    Негативните трендови го погодуваат Таргет потешко од конкурентот Волмарт, кој добива поголем дел од продажбата и профитот од основните работи како намирници. Целта обично зависи повеќе од тие дискрециони ставки. Волмарт има репутација дека нуди најниски цени меѓу трговците со големи кутии во многу категории – но во својот извештај за заработка во вторникот, компанијата рече дека продажбата на купувачите со средни и повисоки приходи е зголемена.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично