ПОВЕЌЕ

    16 големи авиокомпании даваат ваучери за надомест на штета од откажани летови

    Време зa читање: 3 минути

    Шеснаесет големи европски авиокомпании потврдија дека надоместиле повеќе од 500.000 ваучери за летови што им ги наметнале на потрошувачите за откажани летови за време на пандемијата на коронавирус. Според Комисијата на Европската Унија, враќањето на ваучерите е резултат на дијалогот со Мрежата за заштита на потрошувачите спроведен уште во 2021 година за да се решат последиците од откажувањето на летовите во раните фази на пандемијата.

    „По дијалозите со Комисијата и националните власти за потрошувачи во текот на 2021 година, 16 големи авиокомпании презедоа далекусежни заложби да ги вратат своите практики во согласност со правото на ЕУ за правата на потрошувачите и патниците во однос на откажување летови“, се вели во соопштението на Комисијата. Обврските дојдоа откако Комисијата и националните власти за потрошувачи ги повикаа авиокомпаниите да го подобрат начинот на кој се справуваат со откажувањата во контекст на пандемијата на ковид, пренесува SchengenVisaInfo.com.

    Шеснаесетте авиокомпании, кои се обврзаа на мерки за усогласување на нивните практики со правото на ЕУ за правата на потрошувачите и патниците се: Air France, Aegean Airlines, Austrian Airlines, Alitalia, British Airways, EasyJet, Brussels Airlines, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian , Ryanair, TAP, Vueling и Wizz Air.

    Обврските преземени од овие авиокомпании вклучуваат расчистување на заостанатите надоместоци и навремено надоместување на патниците; нудење на потрошувачите можност за замена за пари во сите случаи кога потрошувачите немаа друг избор освен да прифатат ваучери; и подобро информирање на потрошувачите за нивните права поврзани со откажување. „Информациите обезбедени од авиокомпаниите покажуваат дека авиокомпаниите брзо ги сменија своите практики во согласност со нивните обврски и дека проблеми се среќаваат само во ограничен број сложени случаи“, соопшти Комисијата.

    Комисијата објаснува дека извештаите на авиокомпаниите за спроведувањето на обврските покажуваат дека тие го исчистиле најголемиот дел од заостанатите надоместоци, како и ги приспособиле е-поштата, веб-страниците и другите форми на комуникација за подобро да ги информираат потрошувачите за нивните права кога летот е откажан .

    Дополнително, авиокомпаниите контактирале со над 2,5 милиони потрошувачи кои поседуваат неискористени ваучери што им биле турнати, со што им се дава можност да ги заменат ваучерите. Од вкупно 2,5 милиони потрошувачи, над 500.000 од нив успеале да ја искористат оваа можност и да си ги вратат парите.

    Спроведувањето на обврските од страна на авиокомпаниите беше поздравено од комесарот за правда, Дидие Рејндерс. Сепак, тој ги повика авиокомпаниите да продолжат со овие напори, особено сега кога патниците доживуваат бројни одложувања и откажувања. Рејндерс рече дека властите на ЕУ ќе следат и ќе проверат како ќе им бидат вратени парите на патниците за да обезбедат вредна и строга примена на правилата на ЕУ.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично