ПОВЕЌЕ

    НЛБ ќе го задржи брендот на српската Комерцијална банка

    Време зa читање: 2 минути

    Блаж Бродњак, претседател на Управниот одбор на Нова Љубљанска банка (НЛБ), која купи 83,23 проценти од сопственоста на српската Комерцијална банка, изјави дека НЛБ ќе го задржи брендот на Комерцијална банка.

    „Ќе го задржиме брендот на Комерцијална банка, бидејќи сме импресионирани од брендот како е прифатен, така што тоа ќе биде НЛБ Комерцијална банка“, изјави Бродњак.

    На прашањето што треба да очекуваат околу 3.000 вработени во Комерцијална банка по купувањето, тој одговори дека „работите не се едноставни“.

    „Дигитализацијата ја редефинира целата финансиска индустрија, стандардните трансакциски услуги преминуваат во мобилни апликации, со поддршка на видео канали 24 часа дневно, додека во филијалите ќе разговараме со клиентите за покомпклесни услуги со долгорочни последици, како што се станбени решенија, управување со средствата, долгорочни заштеди и сл. Ова значи дека помалку луѓе ќе работат во класични гранки на рутинските трансакции и дека ќе ги има помалку, но ова ја отвора потребата и можностите за работа во контакт центрите, во развој на платформи и канали, модели за подобро познавање на клиентите кои ни овозможуваат да бидеме тука за нив во право време, на право место, со право решение “, изјави за„ Блиц Бизнис “, првиот човек на Нова Љубљанска банка (НЛБ), само еден ден по потпишувањето на договорот за купување на Комерцијална банка

    Како што претходно објавија медиумите, продажбата на Комерцијална банка на словенечката НЛБ банка е во завршна фаза, а затворањето на трансакцијата се очекува до крајот на годината.

    Izvor: Blic.rs

    13,495Следи нè на facebookЛајк

    слично