ПОВЕЌЕ

    Маск се подготвува да отпушти околу 3.700 вработени на Твитер

    Време зa читање: 3 минути

    Вработените во Твитер очекуваат нивниот број да се намали за 50% откако извршниот директор на Tesla и на SpaceX, Илон Маск, го превзеде работењето на социјалната мрежа минатата недела. Таа бројка изнесува околу 3.700 вработени. Календарската ставка за состанокот поврзан со намалување на силата беше широко видлив, можеби случајно, за вработените во Твитер на нивните внатрешни системи.

    Новопечениот извршен директор на Твитер се очекува да бара од вработените во социјалната мрежа кои некогаш биле овластени да работат од далечина да се пријават во канцелариите на Твитер во и надвор од Сан Франциско, според Блумберг, кој прв објави за предвидените отпуштања.

    Претходно оваа година, Маск донесе слична политика за враќање во канцеларија во Tesla, неговиот бизнис со електрични возила, од кој го извлече најголемиот дел од своето значително богатство. Во Tesla, работниците кои навистина се вратија во канцеларијата беа фрустрирани од долгите патувања и недостатокот на паркинг, опрема и простор потребни за ефикасно да се заврши нивната работа.

    Според внатрешните комуникации видени од CNBC, Маск планирал да се сретне со блискиот круг на луѓе кои го советувале да разговараат за отпуштањата во Твитер. Меѓу поканетите беа инвеститорот Дејвид Сакс од Craft Ventures, претседателот на The Boring Company, Стив Дејвис, заедно со Сем Телер и Антонио Грацијас од Valor Equity Partners. Грасијас е долгогодишен инвеститор во другите компании на Маск, вклучувајќи ги SpaceX и Tesla, и беше член на одборот на Tesla.

    Како што претходно објави CNBC, Маск брзо донесе многу доверливи советници и вработени од неговите други компании на Твитер за да го советуваат за следните чекори по затворањето на договорот минатата недела. Откако минатата недела го купи Твитер за 44 милијарди долари, Маск се обидува да ги подобри маржите, вклучително и со намалување на бројот на вработени и оперативните трошоци и изнаоѓање нови начини за генерирање приходи.

    Помеѓу 2010 и 2021 година вкупниот приход на Твитер изнесуваше околу 25 милијарди долари, неговите трошоци за истражување и развој изнесуваа околу 7,8 милијарди долари, а нето приходот беше во минус околу 1,3 милијарди долари кумулативно.

    Меѓу другото, тој предложи производ за претплата кој чини 8 долари месечно и ќе вклучува таканаречена „син чип“ проверка за претплатниците. Сите други корисници на Твитер нема да можат да ги постигнат сините чипови, маркер кој вели дека сопственикот на сметката е личноста која тие велат дека се на Твитер.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично