ПОВЕЌЕ

    Зошто му паѓаат акциите на Фејсбук?

    Време зa читање: 3 минути

    Конкуренција од TikTok. Стагнантна корисничка база на клучните пазари. Скапа понуда за инвестирање во виртуелна реалност за која би можеле да бидат потребни години да се исплати. Ова се само неколку причини зошто инвеститорите ја отфрлаат Мета на Facebook по катастрофалниот извештај за заработка, кој може да избрише повеќе од 200 милијарди долари од пазарната вредност на компанијата, анализира Си-Ен-Ен.

    Од Мета изјавија дека нејзиниот профит паднал во последните три месеци од 2021 година, бидејќи компанијата за социјални медиуми инвестираше многу во технологијата што ѝ е потребна за да ги зголеми своите понуди во „метаверс“, што го гледа како иднина на нејзиниот бизнис. Нејзините акции се намалени за повеќе од 22% во претпазарното тргување, влечејќи ги со себе и другите технолошки компании. Snap и Pinterest, кои се за 16% односно 8% пониски.

    Извршниот директор Марк Закерберг признава дека конкуренцијата од ривалот TikTok, чијa платформа за куси видеа е попопуларна од Reels на Мета. „Се соочуваме со конкурент во TikTok кој е многу поголем, така што ќе биде потребно извесно време да се соединиме и да стигнеме таму“, рече Закерберг одговарајќи на прашања на финансиските аналитичари.

    Месечните активни корисници на Facebook исто така стагнираа во однос на претходниот квартал на 2,91 милијарди, додека дневните активни корисници во Соединетите Американски Држави и Канада се намалија. И Мета објави забавување на растот во својата основна дејност за рекламирање, која сè уште сочинува околу 99,5% од нејзиниот вкупен приход.

    Сепак, најголемиот шок може да дојде од  неодредената проценка на Цукерберг за иднината на компанијата, со оглед дека Мета веќе подолго време впумпува милијарди долари во проектот за зголемена и виртуелна реалност.

    „Оваа целосно реализирана визија сè уште е далеку“, им кажал Зукерберг на аналитичарите на UBS, Лојд Волмсли, Крис Кунтарич и Мери Меккенон. „И, иако насоката е јасна, нашиот пат напред сè уште не е совршено дефиниран“. А, тие, шокирани, му одговориле: „Јасно ни е“.

    „Бевме изненадени од тоа што компанијата жонглира истовремено со седум приоритети, од кои повеќето не изгледаат веројатно дека ќе доведат до краткорочно подобрување на изгледите за приходите“, напишаа тие во белешката до клиентите.

    Тоа е спротивно на ривалските технолошки гиганти Apple (AAPL), Amazon (AMZN) и Google (GOOGL), кои во последниве години генерираа значителни приходи од поновите делови од нивните бизниси.

    Аналитичарите, исто така, изразија подлабока загриженост за иднината на Facebook. Тие укажаа на „светот нашироко се оддалечува од силните страни на Мета, бидејќи потрошувачката на содржина се префрла кон содржината на создавачот и приватните пораки и подалеку од јавното споделување, ефективно нагризувајќи ги основните поставки на компанијата“.

    Но, Фејсбук не е единствената технолошка компанија чии акции се на удар делумно поради прашања поврзани со базата на корисници. Акциите на акциите на PayPal паднаа за 25% во средата откако компанијата за плаќања, миленик од раните фази на пандемијата, не ја постигна својата цел да развие база на корисници од 750 милиони. И Spotify штотуку објави млака прогноза за растот на своите претплатници овој квартал, со што нејзините акции паднаа за 10% во претпазарното тргување.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично