Дигиталната трансформација има значително влијание врз деловните промени во различни индустрии. Дигитализацијата и новите дигитални услуги им даваат многу придобивки на корисниците, но исто така ги зголемуваат и нивните очекувања, а компаниите имаат зголемени предизвици на кои мораат брзо да одговорат. Фармацевтскиот сектор не е исклучок.
Фармацевтската индустрија и дигиталната револуција
Фармацевтската индустрија е една од најлегално регулираните во светот, а фармацевтската индустрија е една од најконкурентните индустрии. Мобилни комуникации, технологија на облак, напредна анализа и интернет се иновации што ја трансформираат здравствената индустрија на начин на кој веќе ги трансформираа индустријата за медиуми, трговија на мало и банкарство. Дигитализацијата фундаментално го менува здравствениот сектор, а фармацевтската индустрија, како еден од столбовите на здравствената заштита, не е исклучок. Покрај високите инвестиции во научно истражување за производство и развој на лекови, потребно е се повеќе и повеќе да се инвестира во примена на информатички технологии, кои во дигиталното време, претставуваат еден од најголемите предизвици за фармацевтската индустрија.
Имено, во фармацевтската индустрија, брзината е важна. Технологијата и аптеката мора да работат заедно за оптимални резултати во корист на пациентите. Иднината лежи во ангажманот на корисниците на фармацевтски производи. Во дигиталната ера, пациентите се многу помалку зависни од лекарите за совет, се повеќе и повеќе способни и подготвени да преземат поголема контрола над сопственото здравје. Покрај тоа, пациентите стануваат повнимателни во проценката на разновидни здравствени производи и услуги бидејќи носат сè поголем удел во трошоците. Во дигиталниот свет, можноста за интеракција со пациентите при правење вакви проценки може да биде клучна за успехот на комерцијалниот модел на фармацевтски компании. Со други зборови, пациентите кои се вклучени и информирани покажуваат подобри резултати и повисоко ниво на здравје. Ова укажува на важноста од пренасочување на фокусот на фармацевтските компании од одговор на превенција.
Важноста на технологијата
Технологијата и аптеката мора да работат заедно, рака под рака, за да се постигнат оптимални резултати во корист на пациентите. Веќе го гледаме растот на дигитализацијата во врска со производството и промоцијата на фармацевтски производи, како и интеракцијата на лекарите, фармацевтите и пациентите. Ова ќе биде уште поприсутно во иднина. Забрзаните процеси ќе резултираат во поголема интеракција, но со помалку директен контакт лице в лице. Фармацевтската и медицинската експертиза во комбинација со апликации и платформи ќе имаат големо влијание врз превенцијата и општото здравје на нацијата.