ПОВЕЌЕ

    Автомобилскиот сектор на ЕУ бара помалку регулативи и подобра индустриска стратегија

    Време зa читање: 2 минути

    Европската автомобилска индустрија сака креаторите на политиката на континентот да смислат подобра индустриска стратегија, како и намалување на темпото на новите регулативи во следните пет години, според извршниот директор на Renault.

    Лука де Мео, кој исто така е претседател на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA), изјави за Euronews дека ако тоа не се направи, тогаш секторот ќе се најде во тешка конкурентна позиција на глобално ниво.

    Препораките се дел од „манифестот и патоказот“ на ACEA, претставени на прес-конференција во Брисел во средата.

    Де Мео додаде дека секоја стратегија мора да ги опфати сите чекори на зелениот и дигиталниот синџир на снабдување. „Мислам дека имаме голема идеја, ова е Зелениот договор и сега треба да ја операционализираме оваа работа“, рече тој во интервјуто. „Мораме да дефинираме цели, а исто така треба да одлучиме кој што прави на оваа работа, кој ја презема одговорноста врз основа на кои правила.

    Извршниот директор на Renault е особено критичен за бавното темпо со кое се воспоставуваат станици за полнење на електрични возила низ Европската унија.

    Тој рече дека ако Европа сака да биде во чекор со Кина, бројот на инсталации треба да се зголеми за фактор од седум до десет. „Таа работа не може да оди целосно на нашите раменици. Ние не можеме да го направиме тоа сами како автомобилска индустрија, бидејќи тоа е како пред сто години, да побараа од нас да ја контролираме целата дистрибуција на нафта и гас. Ние не го сторивме тоа, нели “, рече Де Мео.„Значи, нашата работа е да произведуваме производ и да развиваме технологија, но ни треба соработка со другите за да го направиме тоа.

    Здружението, исто така, излезе против тешките регулаторни оптоварувања со кои се соочува – токму сега, секторот се соочува со осум до девет регулативи на ЕУ кои стапуваат на сила секоја година до 2030 година, а некои од нив се спротивставени.

    Гледајќи напред кон следната година, ACEA предвидува забавување на продажбата на нови автомобили во споредба со 2023 година, иако уделот на електричните возила нагло ќе се зголеми.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично