ThredUp поддржан од Голдман Сакс ќе собере 168 милиони долари преку американското ИПО.
Компанијата соопшти дека планира да продаде 12 милиони акции, по цена помеѓу 12 и 14 американски долари по акција, достигнувајќи проценка од околу 1,3 милијарди долари на горниот крај од опсегот.
Фирмите за електронска трговија имаат корист од пандемијата КОВИД-19, бидејќи луѓето претпочитаа да останат во затворени простории и да купуваат преку Интернет, што предизвика голем број на дигитални препродавачи, вклучувајќи ги и Poshmark Inc и родителот на апликацијата Wish’s, во последниве месеци.
Основана во 2009 година, ThredUp досега има обработено повеќе од 100 милиони уникатни артикли од 35.000 брендови. Имаше околу 1,24 милиони активни купувачи и 428,000 активни продавачи на 31 декември 2020 година.
Приходите на компанијата се зголемија за 14% на 186 милиони долари во 2020 година, додека нејзината нето загуба се зголеми на 47,9 милиони долари, од загуба од 38,2 милиони долари 1 година порано.
ThredUp, чии инвеститори вклучуваат Trinity Ventures, Redpoint Ventures, Highland Capital Partners и Upfront Ventures, собра 175 милиони долари во кругот на финансирање во 2019 година
Фирмата за препродажба соопшти дека ќе искористи 500.000 долари од приходите од понудата за да започне функција на политиката за заштита на животната средина. Голдман Сакс и Морган Стенли се меѓу главните потпишувачи на понудата.