ПОВЕЌЕ

    СООЧЕН СО КАТАСТРОФАЛЕН ПАД НА ПРОДАЖБАТА, Тесла продава евтина верзија на Cybertruck

    Време зa читање: 6 минути

    И покрај тоа што Tesla Model Y беше најпопуларниот нов автомобил на планетата минатата година, Tesla доживеа тежок период во 2025 година. Американскиот производител на електрични возила се соочува со протести за „отстранување на Tesla“ и други бојкоти од граѓаните ширум светот благодарение на политичкиот ангажман на извршниот директор на марката, Илон Маск.

    ПУШТЕНА ВО ПРОДАЖБА ЕВТИНА ВЕРЗИЈА

    Исто така, Tesla има залихи на Cybertruck возила во вредност од околу 200 милиони долари во САД, бидејќи се покажа дека камионот, наспроти првобитните проценки, е исклучително тежок за продажба. Година и пол откако почна да се произведува, производството на Cybertruck се зголеми, а залихите се зголемуваат.

    Поради ова, Tesla пушти во продажба поприфатлива односно поевтина верзија на својот електричен пикап во Соединетите држави, под името Cybertruck Long Range, Оваа нова верзија е достапна од 69.990 долари, пред даноците и даноците од дестинацијата, намалувајќи ја цената на Cybertruck AWD што досега се продаваше како почетен модел за 10.000 долари.

    За да ја намали цената на Cybertruck со оваа нова верзија Long Range, Tesla, сепак, мораше да ги намали техничките спецификации и нивото на опрема.

    Пред сè, треба да се напомене дека новиот Cybertruck Long Range има еден електричен мотор на задната оска, наместо два како во верзијата AWD или трите од верзијата Cyberbeast на врвот на гамата. Дополнително, му недостасува и механички заклучувачки диференцијал на предната оска, бидејќи има, како што веќе споменавме, еден мотор на задната оска.

    Како што може да очекувате, перформансите на патот на верзијата со еден мотор се малку ограничени во споредба со верзијата AWD. За да достигне 100 км на час од место, на Cybertruck Long Range му се потребни 6,2 секунди, во споредба со 4,1 секунди за верзијата AWD и 2,6 секунди за Cyberbeast.

    Истото важи и за неговиот капацитет за влечење, кој е намален на 7.500 фунти, за 11 илјади фунти на Cybertruck AWD и Cyberbeast. Додека товарниот капацитет во задниот погон е исто така ограничен на 2006 фунти, во споредба со 2500 фунти за верзијата AWD и 2,271 фунти за Cyberbeast.

    САЈБЕР-ЅВЕРОТ ИМА ТЕХНИЧКИ ПРОБЛЕМИ

    Кон крајот на март Tesla ги повлече сите Cybertrucks некогаш произведени и испорачани во САД поради облога – метална лајсна што отпаѓала од електричниот камион, што може да биде опасна опасност ако се случи додека возите.

    Од Тесла е потврдено дека навистина има проблем со лајсната: таа отпаѓа од сајбер камионот. Производителот на автомобили потврди дека ги повлекува сите Cybertrucks што ги направил до минатиот месец: „Популацијата за отповикување ги вклучува сите возила Cybertruck од модел-година („MY“) 2024 и 2025 година, произведени од 13 ноември 2023 година до 27 февруари 2025 година“.

    Компанијата потврди дека повлекувањето опфати 46.096 Cybertruck возила, што претставува сите продадени Cybertruck возила во САД.

    Иако компанијата претходно објави дека има над милион нарачки на Cybertruck, сега Tesla не може да најде купувачи за тековниот заостаток од речиси 2.400 Cybertruck возила, или залихи во вредност од околу 200 милиони долари. Не само тоа, туку Tesla наводно одбива да ги прифати сопствените Cybertrucks како трампа бидејќи не може да ги продава, па наводно дури и принудува некои сопственици да ги напуштат своите автомобили наместо Lemon Law. Тоа е застрашувачки знак за моделот што требаше да го револуционизира пазарот на пикапи и да ја ревитализира старата линија на производителот на автомобили.

    И покрај високите продажни очекувања на Tesla, месечните продажби на Cybertruck достигнаа врв на само 5.308 единици во септември минатата година и оттогаш драстично паднаа. Најновото повлекување на Cybertruck влијаеше на речиси секоја продадена единица, и во процесот откри дека Tesla испорача само 46.000 од своите пикапи од нерѓосувачки челик. Надвор од недостатокот на побарувачка, одлуката на Илон Маск да се зближи со Доналд Трамп и да ја отвори DOGE – организација која систематски расклопуваше повеќе јавни институции кои милиони американски граѓани ги сакаат и на кои се потпираат за вработување и за услуги – негативно влијаеше на јавниот имиџ на неговата компанија.

    СОПСТВЕНИЦИТЕ МАСОВНО ГИ ПРОДАВААТ СВОИТЕ САЈБЕРТРАКОВИ

    Сега, сопствениците на Тесла се обидуваат да се ослободат од своите Тесла возила за да се дистанцираат од политиката на Маск, а луѓето ширум светот го бојкотираат брендот. Овие многубројни, но лесно може да се избегнат предизвици, доведоа до пад на вредностите за препродажба на Tesla и огромен вишок на непожелни нови Cybertrucks, доволно што компанијата наводно повеќе нема да прифаќа сопствени Cybertrucks на тргување. Според Electrek:

    „Многу сопственици на Cybertruck пријавија дека се обидуваат да го разменат камионот за ново возило и им беше кажано дека производителот на автомобили во моментов не прифаќа сопствено возило како трампа.

    Некои сопственици кои долго време ги користеле своите камиони, исто така се обидуваат да ја натераат Tesla да го врати камионот, но компанијата ги принудува да поминат низ процесот на Lemon Law.

    Цените на користени Cybertruck се намалени за 55% на годишно ниво, 13% во последните три месеци и 6% во текот на минатиот месец.

    Бидејќи Tesla не го зема Cybertruck како замена за друго возило, другите дилери на половни автомобили исто така се воздржани околу купувањето на возилото. Познато е дека им даваат понуди со ниска почетна цена на потенцијалните продавачи додека чекаат да видат каде ќе се стабилизира цената“.

    Додека царините на претседателот Доналд Трамп продолжуваат да ги носат берзите во хаос, а Маск го удвојува своето контроверзно однесување, иднината на Тесла е неизвесна. Протестите за „Tesla Takedown“ се одржаа во најмалку 253 градови низ светот и се чини дека тој момент нема да забави наскоро.

    Cybertruck на Tesla се соочува со тежок почеток во 2025 година. Според Cox Automotive, компанијата испорача 6.406 единици во првиот квартал. И покрај тоа што испораките се двојно повеќе од бројката што ја направи во периодот од пред една година, бројката е значително намалена од 14.416 и 12.991 продадени единици во третиот и четвртиот квартал од 2024 година, соодветно.

    ЕВ гигантот се соочува со повеќе предизвици кои вклучуваат неколку повлекувања и зголемени трошоци за материјали поради потенцијалните царини за челик, алуминиум и увезени делови. Овие фактори, во комбинација со слабата побарувачка, ја оставија Tesla со околу 2.400 непродадени Cybertrucks во залиха, по Jalopnik. Под притисок е и поширокиот пазар на автомобили. Зголемувањето на трошоците поврзани со тарифите се очекува значително да ги зголеми цените на возилата, при што Голдман Сакс неодамна ја намали прогнозата за продажба на автомобили во САД за 2025 година за 1 милион единици на 15,4 милиони.

    (Фото: Јалопник)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично