Audi прави голема промена во својот бренд за кинескиот пазар со новото лого на кое му недостасува познатиот амблем со четири прстени на производителот. Во Шангај, компанијата го покажа новото лого „AUDI“ – да, тоа е само Audi со сите капи – на предниот дел на новиот концепт Е-електричен Sportback на кој особено му недостасува брендот „E-Tron“ кој се користи нашироко.
Во соопштението за печатот, извршниот директор на Audi, Гернот Долнер, рече дека се надева дека ќе ги искористи кинеските „поупатени технолошки“ клиенти кои „очекуваат водечка поврзаност, како и автоматско возење“.
Ројтерс во август објави дека Audi планира ребрендирање за Кина, каде што производителот на автомобили продаде помалку од 10.000 возила во земјата во првата половина на 2024 година.
Audi вели дека концептот AUDI E претставува преглед на три претстојни модели од средна и целосна големина што ќе ги претстави почнувајќи од средината на 2025 година. Audi формираше партнерство со кинеската државна SAIC Motors и го постави својот поранешен шеф на електрични модели, Фермин Сонеира, како извршен директор на новиот тим. Преку партнерството беше развиена нова напредна дигитализирана платформа, која се одликува со архитектура од 800 волти која го поткрепува концептот Е.
Сонеир, кој е во матичната компанија на Audi Volkswagen веќе 25 години, вели дека партнерството е формирано за „заеднички да организира развој, купување, производство и продажба“.
VW се бори во Кина бидејќи домашните производители на автомобили како BYD ги придобија потрошувачите со поевтини, технолошки понапредни автомобили. Групите за човекови права, исто така, ја повикаа VW дека нејзиниот синџир на снабдување можеби е поврзан со принудна работа на ујгурското муслиманско население во Ксинџијанг.