За повеќе од 10.000 олимписки спортисти, да стигнат во Париз ова лето е остварување на сонот. Илјадници потенцијални туристи се чувствуваат поинаку.
Delta Air Lines соопшти дека патниците го избегнуваат градот ова лето и резервираат на дестинации на други места, што изнесува 100 милиони долари за авиокомпанијата за време на инаку раздвиженото лето за европските патувања, според извршниот директор Ед Бастијан.
Прогнозата за профитот и приходите на Делта за третиот квартал не ги исполни очекувањата на Волстрит, откако авиокомпаниите го преплавија пазарот со дополнителни летови. Авиокомпанијата во четвртокот ја повтори својата перспектива за целата година. „Освен ако не одите на Олимпијада, луѓето нема да одат во Париз… многу малку одат“, изјави Бастијан за CNBC. „Деловните патувања, знаете, друг вид туризам потенцијално оди на друго место“.
Делта има најмногу услуги од која било американска авиокомпанија за Париз и има заедничко вложување со Ер Франс. Заедно, двата превозници имаат приближно 70% пазарен удел во непрекинатата услуга меѓу САД и Франција, според консултантската фирма ICF. На 1 јули, Ер Франс-КЛМ, мајката на Ер Франс, прогнозираше приход од дури 180 милиони евра во периодот од јуни до август поради Олимписките игри.
„Меѓународните пазари покажуваат значително избегнување на Париз“, велат од компанијата. „Патувањето меѓу градот и другите дестинации е исто така под вообичаениот просек од јуни-август бидејќи жителите во Франција се чини дека го одложуваат одморот за по Олимписките игри или размислуваат за алтернативни планови за патување“.
Бастијан рече дека побарувачката на Париз по Олимпијадата, која ќе трае од 26 јули до 11 август, најверојатно ќе биде силна. „Во текот на самиот период има малку двоумење“, рече тој. Слична проекција имаше и Air France-KLM.
Една јасна пречка за патување во Париз во средината на летото: цените за хотелските соби скокнале до небо.
Компанијата за податоци за хотели STR соопшти дека приходот по достапна соба за луксузните хотели во Градот на светлината ќе се зголеми за дури 45% во јули и август во однос на претходниот период. Во меѓувреме, предвидува зголемување од 3% до 5% на метриката во Лондон и од 2% до 4% во Рим за истите месеци.
Многу патници веќе ги префрлаа своите европски одмори надвор од традиционалната летна сезона на патувања, рече претседателот на Делта, Глен Хауенштајн, на повикот за заработка во четвртокот. Тоа им дава шанса на авиокомпаниите да заработат повеќе приходи надвор од традиционалните врвни сезони.
„Гледаме дека сезоната се продолжува како цела група луѓе, без разлика дали се пензионери или не, без разлика дали се луѓе со двојни примања и без деца, кои немаат проблем со училиштето“, рече тој. „Всушност е подобро време да се оди во Европа во септември и октомври отколку што е потенцијално во јули и август кога времето е толку топло и сè е толку преполно“.
Тој, исто така, рече дека „Делта“ забележува бум во патувањата во Јапонија, во голема мера благодарение на поволниот девизен курс за американските туристи.
„Кога јенот беше 83 [за американски долар], беше многу тешко да си дозволите да одите да ја видите Јапонија и сите големи работи што Јапонија ги нуди. Со јенот на 160, тоа е многу поинаков свет за американските патници и се чини дека тие одлично го користат тоа“, рече Хауенштајн.