ПОВЕЌЕ

    СВЕТОТ ПОЛУДЕ ПО БАРБИ, розовиот тренд им носи огромни профити на познати брендови

    Време зa читање: 5 минути

    Ако последниве недели социјалните мрежи, но и продавниците ви се чинат некако повеќе розови одошто порано, тоа е поради Барби-манијата. Во очи светската премиера на филмот за популарната кукла, не стана само женската облека розова – од обувки и предмети за домаќинство, до храна, Барби трендот, се чини, го освојува светот, а најголемите брендови веќе задоволно тријат раце бидејќи нивните производи инспирирани од филмот станаа вистински хит.

    ТРИУМФ НА ЖЕНСКОСТА-РАЈ ЗА ТРГОВЦИТЕ

    Барби има 64 години, а сепак ова е прв пат да глуми во живо филм на големото платно. Филмот за Барби се подготвува барем од 2009 година, но верзиите со ѕвезди како Ен Хатавеј и Ејми Шумер делумно заглавија затоа што Мател беше нервозен поради прикачувањето лице и личност на куклата. Барби нема внатрешен живот намерно; децата треба да ги проектираат своите надежи и соништа на нејзиното празно платно.
    На крајот на краиштата, повеќе од милијарда кукли се продадени ширум светот од дебито на Барби во 1959 година.

    Можеби беа очекувани соработките за модата и шминката. Но, Барби-розовите тестенини? Барби XBox? Барби и Кен се појавуваат на апликацијата за запознавање Bumble? Обемот на оваа маркетинг кампања можеби е без преседан во светски размери.

    Сепак, вистинската причина што предвидувањата за благајните на Барби се речиси двојно зголемени во последните неколку недели, можеби нема да има врска со фактот дека не можете да поминете улица во голем град без да забележите реклама за Барби и повеќе со фактот дека таа реклама е розова. Барби без извинување се приклонува кон женската естетика и се додворува на женската публика – сè уште реткост во Холивуд. Филмовите со голем буџет, вклучувајќи ги и ривалите на Барби на бокс офисот, Опенхајмер и Невозможна мисија, имаат тенденција да се пласираат на машката публика, додека филмот за Барби беше доживеан како триумф на женскоста.

    Студиото и компанијата за играчки соработуваа со вртоглав број на брендови за облека, компании за нега на коса, па дури и бизниси со базен за да ја означат омилената боја на Барби на нивните производи. Канцеларијата за авторски права во Конгресната библиотека има регистрирано повеќе од 2.000 дела поврзани со Барби, вклучувајќи кукли, игри и песни за филмот, според јавните записи.

    Зара и H&M меѓу трговците на мало кои заработуваат од лудоста на Барби и покрај притисокот на трошоците Купувачите се собраа кај популарните трговци ширум светот, вклучително и Zara и H&M за да купат реквизити за Барби пред прикажувањето на филмот овој викенд.

    Обетки, парфеми, комбинезони и фустани се меѓу артиклите што се продаваат додека трговците на мало се обидуваат да заработат од лудоста на Барби. Огромниот асортиман на производи и брендирани врски, многу наменети за возрасни, се залог за носталгијата што Барби ја претставува за многумина кои си играле со куклата како деца.

    Mattel, кој е сопственик на брендот, има за цел филмот да ја обнови привлечноста на куклата, а истовремено да ја вгради Барби во психата на новата генерација. „Мислам дека никогаш не сме виделе толку многу партнерства со брендови кои произлегуваат од еден филм“, рече Џо Ешдаун, управен партнер во Mando-Connect, агенција за партнерство со бренд што е дел од WPP.

    ОД БАРБИ-ХОТЕЛИ ДО БАРБИ-ТОРТИЉИ

    Лудоста се протега надвор од трговците на мало, а Hyatt Hotels и Hilton нудат хотелски апартмани со тематски Барби во градовите како Богота, Колумбија и Куала Лумпур, Малезија.

    Огромното количество стока – од Барби килими до четки за заби Барби – ја зголемува можноста за претерано растегнување на брендот, но обновениот акцент на различноста и инклузивноста од Mattel, партнерите за малопродажба и самиот филм, може да обезбеди доволно новина за да ги задржи луѓето заинтересирани.

    Латинска Америка ја однесе манијата на Барби до крајност, со сè, од тако и колачи во розова боја, комерцијални авиони со логото на Барби, политички реклами, па дури и протести на тема Барби.

    Но, Барби-манијата во регионот доби потемен, злоќуден тон. Во Перу, антивладините демонстранти оваа недела облекоа две жени во розово и ги ставија во огромни кутии за Барби на главниот плоштад во Лима, главниот град, во знак на протест против актуелниот претседател Дина Болуарте, под чија администрација полицијата често се судри со демонстрантите.

    Во меѓувреме, продавниците, уличните продавачи и рестораните низ Латинска Америка нудат секакви подароци на тема Барби. Во Мексико има Барби тортиљи (тестото од пченка е обоено розово со сок од цвекло, а некои се втиснати со силуета на Барби со коњско опавче што може да се јаде); Барби колачи и тако Барби (маринирано свинско месо сервирано во розови тортиљи и придружено со милкшејк од јагоди).

    Цел ресторан на тема Барби беше отворен оваа недела во Гвајакил, Еквадор; тоа е – се разбира – изградено да личи на куќата на Барби.
    Воларис, мексиканска авиокомпанија, обои еден од своите авиони со логото на Барби и, според промотивното видео, авионот ќе го управува Барби, а не Кен.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично