ПОВЕЌЕ

    6 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ YouTube лани ѝ исплати на музичката индустрија

    Време зa читање: 2 минути

    YouTube објави дека и предал повеќе од 6 милијарди долари на музичката индустрија во дванаесетте месеци до јуни оваа година. Тоа, се вели, е зголемување од 2 милијарди долари годишно, при што 30% од исплатата доаѓа од музиката што се користи во содржината генерирана од корисниците.

    Во блог пост кој ги објавува бројките, Глобалниот шеф на музиката на платформата YouTube, Лиор Коен, вели: „Сакаме нашата платформа со реклами и претплати да биде број еден придонесувач на приходи во музичката индустрија до 2025 година. Затоа YouTube ги монетизира сите музички формати (видео со кратки и долги форми, аудио траки, во живо, итн.), на сите платформи (десктоп, таблет, мобилен и ТВ) во над 100 земји. А целокупното време на гледање музичка содржина на YouTube на десктоп, таблет, мобилен и ТВ продолжува да расте од година во година“.

    „Гледаме длабоки промени во музиката. Мора да го придружуваме ова движење за да бидеме најдоброто место за секој љубител на музиката. Фановите сакаат да откриваат, консумираат и учествуваат во музика во повеќе формати на содржина, а само YouTube може да го испорача целото тоа искуство на едно место“.

    „Штотуку ја видовме оваа игра со изданието на Blackpink „Pink Venom““, додава тој. „Фановите отидоа од тизерот на музичкото видео, до предизвикот Shorts, до премиерата на музичкото видео во живо и пошироко. Потоа WOW: „Pink Venom“ стана најголемото 24-часовно деби на музичко видео во 2022 година и третото најголемо деби на 24-часовно музичко видео на сите времиња“. Прекрасни работи.

    Покрај статистиката за авторски права, блог-објавата на Коен дополнително го труби ривалот на YouTube TikTok Shorts, велејќи дека сега генерира над 30 милијарди прегледи дневно. И, тој вели дека „креираме долгорочни решенија за монетизација за шорцеви“, ветувајќи дека ќе има „повеќе да споделиме за ова наскоро“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично