Тесла ги зголеми цените, но се чини дека тоа не ја намали побарувачката за неговите електрични автомобили. И покрај тоа што компанијата се соочува со повисоки трошоци, профитот на Илон Маск, кој ефокусиран на електрични возила, скокна на 3,3 милијарди долари во првите три месеци од оваа година, бидејќи се покажа дека клиентите се подготвени да платат повеќе.
Испораките на компанијата се зголемија за 68%, а ќе беа уште поголеми доколку немаше недостиг во синџирот на снабдување, соопштија од компанијата Тесла. Нивната фабрика во Шангај неодамна беше насилно затворена поради ограничувањата, наметнати од кинеските власти поради ковид-пандемијата.
Бидејќи фабриката повторно се отвора овој месец, од персоналот ќе биде побарано да спие во фабриката, во обид да се избегнат понатамошни блокади, објави Блумберг. „Иако неодамна беше рестартирано ограниченото производство, ние продолжуваме внимателно да ја следиме ситуацијата“, рече Тесла, споделувајќи ги кварталните резултати со инвеститорите.
Компанијата во последно време рапидно се шири, отворајќи нови фабрики во Тексас и Германија. Инаку, империјата на Илон Маск испорача повеќе од 310.000 автомобили во првите три месеци од оваа година, а тој предвиде дека компанијата ќе произведе 60% повеќе автомобили во текот на годината во споредба со 2021 година.
Интересно е тоа што Тесла не ги рекламира своите производи, туку привлекува внимание, а насловите на медиумите често се однесуваат на контроверзните коментари на најбогатиот човек на светот, кој неодамна доби 9% од акциите на Твитер, а во исто време се „натпреварува“ да ја купи целата компанија.
Тесла планира да донесе на пазарот наменски роботакси без волан или педали до 2024 година, изјави извршниот директор Илон Маск во средата за време на повикот за заработка од првиот квартал на Тесла во 2022 година. Тоа се само две години за развој, тестирање, верификација, производство на волумен и комерцијално лансирање на услуга за роботакси која ги исполнува регулаторните правила кои се разликуваат од држава до држава.
Наменскиот роботакси ќе биде високо оптимизиран за автономија, што значи дека нема да има волан или педали, рече Маск, додавајќи дека околу него има голем број други иновации за кои смета дека се доста возбудливи. „Мислам дека може да биде многу моќен производ каде што се стремиме да достигнеме обемно производство во 2024 година“, рече Маск подоцна, додавајќи „Мислам дека роботаксито навистина ќе биде огромен двигател на растот на Тесла“.
Претходно овој месец, на отворањето на гига-фабриката на Тесла во Остин, Маск наведе различни идни производи кои се отстапување од неговиот бизнис со патнички автомобили, кој го генерира најголемиот дел од неговиот профит денес. Тие производи вклучуваат споменување на роботакси и Optimus, концептот на хуманоиден робот на Тесла.
Стремежот за роботакси на Тесла го става во конкуренција со компании кои со години развиваат технологија за автономно возило за роботакси, вклучувајќи ја единицата Alphabet Waymo, Argo AI, Aurora, подружницата на GM Cruise, Motional и Zoox.
Акциите на Тесла пораснаа за повеќе од 5% во тргувањето по работното време, јавува Би-Би-Си, по силните резултати, но некои инвеститори се загрижени дека Маск може да отиде „предалеку“ од неговиот фокус – додека Тесла се шири.
Маск моментално има нето богатство од повеќе од 260 милијарди долари – речиси 100 милијарди долари повеќе од неговиот најблизок ривал, основачот на Амазон, Џеф Безос.