ПОВЕЌЕ

    Амазон повторно е највредниот бренд во светот

    Време зa читање: 5 минути

    Во 2020 година, глобалната економија доживеа еден од најголемите падови од Големата депресија, практично во последните 100 години.Сепак, иако негативните ефекти од пандемијата фрлија многу компании во неред, некои од нив не само што успеаја да останат во живот среде хаос – тие постигнаа напредок. Според Кантар БрендЗ, листата на 100 највредни брендови во 2021 година започнува со Амазон на прво место.

    Секоја година, истражувачката група Кантар БрендЗ ги рангира компаниите врз основа на нивната „вредност на брендот“, која се мери со вкупната финансиска вредност на брендот, што се смета за финансискиот придонес што го носи брендот за својата матична компанија, измерен според пропорционално влијание врз продажбата. Финансиските резултати потоа се комбинираат со квантитативни податоци од анкетата, добиени во анкета на повеќе од 170.000 глобални потрошувачи. Крајниот резултат е холистички поглед на капиталот, угледот и способноста на компанијата да генерира нов

    Компанија                 вредност(во милијарди долари)        Раст 2021/2020

    Амазон                                   683,85                                                 64%

    Епл                                          612,00                                                 74%

    Google                                   458,00                                                  42%

    Мајкрософт                          410,27                                                  26%

    Тенсент                                240,93                                                  60%

    Фејсбук                                 226,74                                                  54%

    Алибаба                               196,91                                                  29%

    Виза                                      191,29                                                    2%

    Мекдоналдс                        154,92                                                   20

    Мастеркард                        112,88                                                    4%

    Извор: Кантар БрендЗ

    Вкупната вредност на Топ 100 брендови за 2021 година се зголеми за 42% од година на година, што е исклучителен резултат, особено во услови на пандемија-достигнувајќи вкупно 7.000 милијарди американски долари. На врвот на листата е Амазон, трета година по ред со вкупна вредност на брендот проценета на 683 милијарди долари.

    Втор на листата е Apple со вредност на брендот од 612 милијарди долари. Епл не беше целосно имун на ефектите од првите денови на пандемијата, неговите акции паднаа за речиси 19 проценти од рекордните вредности- но компанијата закрепна и објави рекордни приходи, постигнувајќи 64,7 милијарди долари во четвртиот квартал од 2020 година.

    Соодветно е што водечките брендови се на листата на голема технолошка компанија, бидејќи пандемијата ги натера потрошувачите на Интернет и за пазарење и за забава. Неколку платформи за социјални медиуми се исто така високо на листата, како што е Фејсбук, кој се искачи за две места оваа година и го зазеде шестото место со вредност на брендот од 227 милијарди долари.

    Instagram и TikTok заостануваат зад споменатата социјална мрежа кога станува збор за вкупната вредност на брендот, но и двете платформи забележаа извонреден раст во споредба со минатогодишниот извештај. Всушност, кога се разгледува растот на вредноста на брендот од 2020 година, двата бренда заземаа место во првите 10.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично