ПОВЕЌЕ

    WhatsApp ќе почне да ни наплаќа: Време е за новиот трик на Фејсбук и Цукерберг

    Време зa читање: 2 минути

    WhatsApp сега не заработува, но Марк Цукерберг планира да го промени тоа.

    Пред неколку дена, Фејсбук објави дека купил софтвер за услуги на клиенти, за кој повеќето луѓе никогаш не чуле. Договорот со новиот деловен партнер вреди повеќе од милијарда долари.

    Иако тоа беше трета најголема аквизиција во историјата на Фејсбук, вредна малку повеќе од она што беше платено за Инстаграм во 2012 година, бизнисот доби многу малку внимание. Во Вашингтон, каде регулаторите активно спроведуваат антимонополски истраги против Фејсбук, а политичарите го осудуваат скоро секој потег на компанијата, купувањето на Кустомер дури сега привлекува коментари.

    Фејсбук е под лупа поради неговото влијание врз американската политика и големата улога во економијата. Исто така, се очекува секој ден да се соочува со федерална тужба за заштита на конкуренцијата. Официјалните лица се фокусираа на неговата навика да се здобива со помали компании за справување со закани од конкуренција, а некои истраги се осврнаа и на договорот со Whatsapp, со повеќе од 2 милијарди корисници месечно. Иако апликацијата сега заработува релативно малку пари, Фејсбук ги гледа приватните пораки како основа за нејзината следна голема зделка, претставувајќи ја со еден од најголемите предизвици дури и ако федералната тужба не ги комплицира работите.

    За Фејсбук, компанија која генерира 99% од своите приходи од рекламирање, Whatsapp претставува шанса да ја диверзифицира својата деловна активност и да се заштити од своите основни апликации за социјално вмрежување. На крајот, Фејсбук верува дека може да ја контролира целата размена помеѓу брендот и клиентот, почнувајќи од рекламите на Фејсбук или Инстаграм и доведувајќи до интеракција или продажба на производи на Whatsapp или Messenger.

    На почетокот на 2019 година, Цукерберг напиша блог со 3.200 зборови, во кој се истакнува стратегијата за да ги направи сите други производи на Фејсбук да личат на Whatsapp.

    Верувам дека иднината на комуникацијата сè повеќе ќе се пренасочува кон приватни, шифрирани услуги, напиша тој во тоа време.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично