ПОВЕЌЕ

    ВОЗАЧИТЕ ЈА ТУЖАТ ТЕСЛА – компанијата ги измамила дека возилата се самоуправувачки

    Време зa читање: 3 минути

    Tesla Inc беше тужена во средата во предложена колективна постапка, обвинувајќи ја компанијата за електрични автомобили на Илон Маск за заблуда на јавноста со лажно рекламирање на карактеристиките на Autopilot и Full Self-Driving. Тужителите ги обвинија Тесла и Маск дека од 2016 година измамнички ја рекламирале технологијата како целосно функционална или „на самиот агол“ и покрај тоа што знаеле дека технологијата не функционира или дека не постои, и дека ги прави возилата небезбедни.

    Бригс Матско, именуваниот тужител, рече дека Тесла го направил ова за да „генерира возбуда“ за своите возила, да привлече инвестиции, да ја зголеми продажбата, да избегне банкрот, да ја зголеми цената на акциите и да стане „доминантен играч“ во електричните возила. „Тесла допрва треба да произведе нешто што се приближува до целосно самоуправувачки автомобил“, рече Матско.

    Тужбата поднесена до федералниот суд во Сан Франциско бара неодредена отштета за луѓето кои од 2016 година купувале или изнајмувале возила на Tesla со функции за автопилот, зајакнат автоматски пилот и целосно самостојно возење.

    Тесла не одговори веднаш на барањата за коментар. Го распушти одделот за односи со медиумите во 2020 година.

    Тужбата уследи по жалбите поднесени на 28 јули од Одделот за моторни возила во Калифорнија кои ја обвинуваат Тесла дека преценил колку добро функционираат неговите напредни системи за помош на возачот (ADAS). Тамошните правни лекови може да вклучуваат суспендирање на лиценцата на Тесла во Калифорнија и барање враќање на возачите.

    Тесла тврди дека Автопилотот им овозможува на возилата да управуваат, да забрзуваат и да сопираат во рамките на нивните ленти, додека Full Self-Driving им дозволува на возилата да ги почитуваат сообраќајните сигнали и да ја менуваат лентата. Исто така, тврди дека двете технологии „бараат активен надзор од возачот“, со „целосно внимателен“ возач чии раце се на воланот „и не го прават возилото автономно“.

    Матско, од Ранчо Муриета, Калифорнија, рече дека платил премија од 5.000 долари за неговиот Tesla Model X за 2018 година за да добие Подобрен автопилот. Тој, исто така, рече дека возачите на Tesla кои добиваат ажурирања на софтверот „ефикасно дејствуваат како необучени тест инженери“ и нашле „мноштво проблеми“, вклучително и тоа што возилата се насочуваат кон сообраќајот што доаѓа, поминуваат црвено светло и не успеваат да прават рутински вртења.

    Националната управа за безбедност на сообраќајот на патиштата од 2016 година отвори 38 специјални истраги за несреќи на Тесла за кои се верува дека вклучува ADAS. Пријавени се 19 смртни случаи во тие несреќи.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично