ПОВЕЌЕ

    ПОТРОШЕНИ 9,12 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ ЗА ЕДЕН ДЕН: Нов рекорд на онлајн трошење за Црниот Петок

    Време зa читање: 3 минути

    Онлајн купувачите не дозволија загриженоста за повисоките цени или рецесијата да ги спречи да го создадат рекордниот црн петок.

    Потрошувачите во САД потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари купувајќи преку Интернет во петокот, според Adobe Analytics, која следи повеќе од 85% од 100-те најдобри онлајн трговците на мало во САД. Тоа е зголемување од 2,3% во однос на пред една година – надминувајќи го претходниот висок продажен рекорд на онлајн Црн Петок од 9,03 милијарди долари во 2020 година.

    Речиси половина (48%) од онлајн-продажбите беа направени преку паметни телефони, што е повеќе од 44% минатата година, според Извештајот за трендови и увиди во 2022 година на компанијата. Повеќе купувачи ги искористија услугите „купи сега плати подоцна“, со нарачки во ноември. 19-25 до 78% во споредба со претходната недела, се вели во извештајот.

    „Иако Црниот Петок достигна рекордни трошења на интернет, ние исто така гледаме позначајни знаци на потрошувач кој е свесен за буџетот оваа година“, рече Вивек Пандја, водечки аналитичар за Adobe Digital Insights, во изјавата. „Купувачите повеќе го прифаќаат методот на плаќање Купи сега плати подоцна оваа година за да можат да ги купат посакуваните подароци за семејството и пријателите“.

    Инфлацијата сепак веројатно ќе има ефект оваа празнична сезона бидејќи води не само до повисоки цени, туку и поштедливи трошоци. Националната федерација за малопродажба во Соединетите Американски Држави очекува празничните продажби, вклучително и онлајн-продажбите да бидат зголемени за 6%-8% оваа година, во споредба со 13,5% пред една година, со вкупно 942,6 до 960,4 милијарди долари. Но, тие проценки не се приспособени за инфлацијата, па трошењето би можело да биде дури и намалено, рече групата.

    Adobe Analytics очекува вкупната празнична онлајн продажба (од 1 ноември до 31 декември) да биде зголемена за 2,5%, што е помалку од минатогодишниот пораст од 8,6%. Брза онлајн продажба се очекуваше за време на викендот на Денот на благодарноста, при што се очекува купувачите да потрошат повеќе од 9 милијарди долари онлајн (4,52 милијарди долари во сабота, 4,99 милијарди долари во неделата), процени Adobe Analytics.

    Сајбер понеделник се предвидува да биде најголемиот ден за онлајн шопинг во годината, при што Adobe Analytics очекува продажба од 11,2 милијарди долари, што е за 5,1% повеќе во однос на минатата година.

    ШТО СЕ КУПУВА НАЈМНОГУ?

    Електрониката беше најдобриот избор за онлајн продажба, според Adobe Analytics, со купувања за 221% повисоки од просечниот ден минатиот месец. Исто така популарни: играчки (до 285%), производи за паметни домови (271%), опрема за вежбање (до 218%) и аудио опрема (до 230%).

    Беспилотните летала, Apple MacBooks и производите на Dyson, вклучувајќи правосмукалки и фризери Airwrap, беа жешки продавачи, рече Adobe Analytics.

    Во категоријата играчки, популарните производи вклучуваат играчки Fortnite и Roblox, Bluey играчките, Funko Pop! фигурини и играчки Disney Encanto. Конзолите за видео игри беа исто така жешки, со популарните купувања на Microsoft Xbox Series X и Sony PlayStation 5, заедно со игрите како што се FIFA 23, NBA 2K23 и Pokmon Scarlet & Violet.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично