ПОВЕЌЕ

    Твитер со попусти за рекламирање ги намамува назад избеганите огласувачи

    Време зa читање: 2 минути

    Твитер им нуди на огласувачите стимулации да ги зголемат трошоците на платформата, за што сведочи е-пошта испратена во четвртокот до рекламните агенции, што претставува обид за заживување на бизнисот на компанијата откако преземањето од страна на Илон Маск поттикна многу компании да се повлечат.

    Деталите за стимулативната понуда првпат беа објавени од билтенот Маркетинг Бру.

    Твитер ја наведе понудата како „најголем поттик за огласувачи досега на Твитер“, според е-поштата што ја прегледа Ројтерс. Американските огласувачи кои резервираат дополнителни трошења од 500.000 долари ќе се квалификуваат да ги совпаднат нивните трошоци со „100% додадена вредност“, до ограничување од 1 милион долари, се вели во е-поштата.

    Првиот месец на откако Маск е сопственик на Твитер вклучуваше намалување на персоналот, меѓу кои и вработени кои работат на модерирање на содржината и инциденти на спамери кои имитираат големи јавни компании, што ја исплаши рекламната индустрија. Многу компании од General Mills Inc до производителот на луксузни автомобили Audi of America го прекинаа или паузираа рекламирањето на Twitter по купувањето, а Маск во ноември изјави дека компанијата забележала „масовен“ пад на приходите.

    Огласувачите во Велика Британија и Јапонија кои резервирале 250.000 долари во зголемена потрошувачка ќе добијат 100% совпаѓање, додека брендовите во сите други региони кои трошат 50.000 долари ќе го добијат натпреварот, според е-поштата.

    Претходно во октомври, Маск рече дека сака Твитер да биде „најпочитуваната рекламна платформа“, а не „бесплатен пеколен пејзаж за сите“, во обид да ја добие довербата на купувачите на реклами пред затворањето на неговиот договор.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично