ПОВЕЌЕ

    Штрајкот на автомобилските работници досега го чинеше Џенерал Моторс 800 милиони долари

    Време зa читање: 4 минути

    Штрајкот на автомобилските работници против Џенерал Моторс се очекува да ја намали заработката пред оданочување за 800 милиони долари оваа година и уште 200 милиони долари неделно после тоа, рече главниот финансиски директор на компанијата.

    И тие бројки ги вклучуваат само фабриките кои сега штрајкуваат со помалку од една третина од работната сила на компанијата на маркетите, така што ако синдикатот на United Auto Workers додаде повеќе фабрики, загубите дополнително ќе се натрупаат, им рече на новинарите финансискиот директор Пол Џејкобсон.
    Тие штрајкови веќе земаат данок.

    GM во вторникот објави нето приход од повеќе од 3 милијарди долари од јули до септември, што е пад од 7% во однос на истиот период минатата година поради изгубеното производство од штрајкот, а исто така и зголемените трошоци за гаранција, рече Џејкобсон. Компанијата, исто така, ги повлече своите претходни проценки за заработката пред оданочување за цела година, наведувајќи ја неизвесноста околу должината на штрајкот и колку фабрики ќе бидат затворени

    UAW штрајкува од 15 септември – скоро шест недели – против GM и неговите конкуренти од Детроит, производителот на Ford и Jeep, Stellantis. Досега синдикатот ги поштеди фабриките што ги прават најпрофитабилните возила на GM, пикапите и големите теренци, од целните напади. Сепак, UAW повторно покажа оваа недела дека ризиците за тие капацитети за правење пари може да се зголемат колку подолго трае штрајкот.

    Во понеделникот, синдикатот ја затвори огромната фабрика за пикапи на Stellantis северно од Детроит во Стерлинг Хајтс, Мичиген. Пред две недели работниците ги напуштија своите работни места во најголемата и најпрофитабилната фабрика на Форд, која произведува пикапи и големи теренци во Луисвил, Кентаки. Досега само 28 отсто од 146.000 членови на синдикатот во Детроит Три штрајкуваат.

    Џејкобсон рече дека загубата од штрајкот во третиот квартал била 200 милиони долари, бидејќи отказите биле на сила само последните две недели од периодот. Тој предвиде уште 600 милиони долари загуба од октомври до декември.

    Во белешката до акционерите, извршната директорка Мери Бара рече дека GM дала рекордна понуда до синдикатот што ќе ја зголеми врвната фабричка плата на 40,39 долари на час, или приближно 84.000 долари годишно за четири години. Таа посочи дека компанијата се приближува колку е подготвена да плати.

    „Тоа е понуда која ги наградува членовите на нашиот тим, но не ја става на ризик нашата компанија и нивните работни места“, напиша Бара. „Прифаќањето на неодржливо високите трошоци би ги ставило на ризик нашата иднина и работните места на тимот на GM, а загрозувањето на нашата иднина е нешто што нема да го направам“.

    Претседателот на синдикатот, Шон Фејн, вели дека компаниите заработуваат милијарди и плаќаат милиони на извршните директори, за да можат да си дозволат да ги платат работниците повеќе.

    Џејкобсон рече дека многумина изразиле загриженост поради тоа што GM презема повисоки трошоци за работна сила, но компанијата планирала за тоа со намалување во други области. На пример, годишните фиксни трошоци на GM ќе бидат 2 милијарди долари пониски од 2022 година до крајот на 2024 година, рече Џејкобсон. Компанијата, исто така, го забавува производството на електрични возила за да се прилагоди на побавниот краткорочен раст на побарувачката.

    Минатата недела GM објави дека го одложува производството во една фабрика за електрични пикапи во Мичиген од оваа година до крајот на 2025 година за да го задржи производството во согласност со побарувачката. Таа одлука ќе заштеди на компанијата 1,5 милијарди долари следната година, рече Џејкобсон.

    GM се држи до плановите за зголемување на производствениот капацитет на 1 милион ЕВ годишно во Северна Америка до крајот на 2025 година, рече тој.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично