ПОВЕЌЕ

    Сепак, нема да се убиваат: Нетфликс планира да направи ријалити шоу Squid Game со награда од 4,56 милиони долари

    Време зa читање: 3 минути

    Нетфликс регрутира учесници за реално ТВ шоу инспирирано од неговата најпопуларна серија на сите времиња, Squid Game. Сепак, нема да биде живот или смрт во прашање, како што е прикажано во јужнокорејската дистописка драма.

    Наместо тоа, 456 регрути од целиот свет ќе играат игри во кои „најлошата судбина што може да ги снајде е да си одат дома со празни раце“ – пропуштајќи ја наградата од 4,56 милиони долари.

    Нетфликс исто така потврди дека популарната серија ќе биде обновена за втора сезона претходно оваа недела. Во средата, платформата објави дека нејзината нова серија од 10 епизоди – Squid Game: The Challenge – ќе ја понуди „најголемата актерска екипа и еднократна парична награда во историјата на реалити ТВ“.

    „Додека играчите се натпреваруваат низ серија игри инспирирани од оригиналното шоу – плус изненадувачки нови додатоци – нивните стратегии, сојузи и карактер ќе бидат ставени на тест додека конкурентите се елиминираат околу нив“, се додава.

    Учесниците треба да имаат најмалку 21 година. Тие мора да зборуваат англиски и да бидат достапни до 4 недели на почетокот на 2023 година за снимање. Ќе има 456 учесници за да биде како во автентичната серија, која содржи ист број играчи, а нејзиниот главен протагонист Сеонг Ги-Хун, исто така, се нарекува и играч 456. Јужнокорејската трилер серија ја раскажува приказната за луѓе оптоварени со долгови кои се натпреваруваат за огромна парична награда во смртоносна серија детски игри. Го држи рекордот како најпопуларна серија на Нетфликс на сите времиња, а беше стримувана од 111 милиони корисници во првите 28 дена од нејзиното лансирање.

    Режисерот, писателот и извршен продуцент на Squid Game Хванг Донг-Хјук рече во изјавата во понеделникот: „Беа потребни 12 години за да се оживее првата сезона на Squid Game минатата година. Но, потребни беа 12 дена за Squid Game да стане најмногу популарна серија на Нетфликс досега“.

    Нетфликс се соочува со силна конкуренција од ривалите за стриминг, но исто така беше погоден откако ги зголеми цените и ја напушти Русија. Во април, имаше остар пад на претплатниците, како и најава  дека милиони други ќе ја напуштат услугата за стриминг.

    Ова избриша повеќе од 50 милијарди долари од пазарната вредност на фирмата бидејќи експертите предупредија дека се соочува со борба да се врати на вистинскиот пат.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично