ПОВЕЌЕ

    Продажбата на брендот Рено паѓа четврта година по ред

    Време зa читање: 2 минути

    Францускиот производител на автомобили Рено соопшти дека продажбата на нејзиниот водечки бренд паднала во 2022 година четврта година по ред, на 1.466.729 единици во услови кога нема продажба во Русија, што е пад од 9,4% во однос на 2021 година. Групацијата Рено, која помина полошо од повеќето ривали за време на кризата ковид и проблемите во синџирот на снабдување предизвикани главно од недостиг на чипови, е во средината на пресврт во обидот да го зголеми профитот.

    Во ноември, тие претставија голем ремонт на компанијата со кој ќе ги одвојат своите активности во пет бизниси, ќе ги продлабочат врските со кинеската Geely и ќе ја одвојат својата единица за електрични возила преку котација на берзата оваа година. Исто така, Рено е во преговори со јапонскиот партнер Nissan за рестартирање на нивниот долгогодишен сојуз.

    Рено се обложува на автомобили со поголема маржа и електрични автомобили кои ќе го поттикнат растот. Се вели дека во 2022 година марката Рено, која сочинува две третини од групната продажба, била трета европска марка за продажба на електрифицирани возила со 228.000 продадени единици, што претставува зголемување од 12% од 2021 година.

    Неговиот глобален пазарен удел изнесуваше 4%, што се намали за 0,5 процентни поени во однос на претходната година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично