ПОВЕЌЕ

    Продажбата на Apple забележа најголем пад од 2019 година

    Време зa читање: 3 минути

    Продажбата на Apple падна на крајот на 2022 година, бидејќи купувачите притиснати од зголемените трошоци за живот ги намалија своите купувања. Продажбата во гигантот iPhone падна за 5% во трите месеци до декември во споредба со истиот период во 2021 година.

    Тоа беше најголем пад од 2019 година и полошо од очекуваното.

    Промената на трендот дојде бидејќи многу фирми предупредуваат за нагло економско забавување, особено во технолошкиот сектор кој цветаше за време на пандемијата. Шефот на Apple, Тим Кук, рече дека компанијата се движи во „предизвикувачка средина“.

    Тој го обвини падот на продажбата поради недостигот на снабдување поради прекинот на Ковид-19 во Кина, каде што се произведуваат нејзините телефони, и силниот долар, како и пошироката економска слабост што произлегува од зголемените цени, војната во Украина и долготрајните ефекти од пандемијата. „Додека светот продолжува да се соочува со околности без преседан… знаеме дека Apple не е имун на тоа“, рече тој на конференциска врска со инвеститорите.

    Apple соопшти дека падот на продажбата се случил низ целиот свет и ги погодил повеќето од нејзините производи.

    Продажбата на неговите популарни iPhone уреди се намали за повеќе од 8%, а продажбата на Mac компјутери падна за 29%. Падот го погоди профитот на фирмата, кој падна за 13% на 30 милијарди долари.

    Паоло Пескаторе, аналитичар во PP Foresight, рече дека фирмата, како и многу производители на електроника, се бори да ги убеди корисниците дека треба да се надградуваат со оглед на „она што се смета дека е постепено подобрувања во однос на претходните модели“.„ И тоа кога сите го стегаат ременот“, додаде тој.

    На глобално ниво, бројот на испорачани паметни телефони потона за 12% минатата година, според компанијата за анализа на пазарот Canalys.

    Директорите на Apple изјавија дека очекуваат нивниот бизнис со услуги, кој ги вклучува Apple Pay и Apple News, да продолжи да го поттикнува растот, истакнувајќи дека сега има повеќе од 2 милијарди активни уреди на Apple ширум светот.

    „Кога го гледаме однесувањето на нашата инсталирана база, мислиме дека тоа многу ветува“, рече главниот финансиски директор Лука Маестри, истовремено предупредувајќи ги инвеститорите дека компанијата очекува продажбата да продолжи да опаѓа во следните месеци.

    Други големи технолошки компании, исто така, рекоа дека чувствуваат притисок во ажурирањата на инвеститорите.

    Амазон, кој се бори повторно да го запали својот бизнис со е-трговија, рече дека продажбата во нејзините онлајн продавници се намалила за 2% во последните три месеци од 2022 година, во споредба со една година порано.

    Севкупно, продажбата на Амазон во тримесечниот период се зголеми за 9% до 149,2 милијарди долари, зголемена со посилниот раст на нејзиниот бизнис со облак компјутери. Но, нејзиниот профит драстично се намали, паѓајќи на речиси нула од 14,3 милијарди долари пред една година, промена за која главниот финансиски директор Брајан Олсавски ги предупреди инвеститорите најверојатно ќе продолжи во наредните месеци.

    Во Alphabet, матичната компанија на Google и YouTube, продажбата се зголеми за само 1% во трите месеци заклучно со декември, во споредба со 2021 година, бидејќи фирмите го намалија рекламирањето – главниот извор на приходи на компанијата – во услови на економска несигурност.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично