ПОВЕЌЕ

    Пристигна новиот Range Rover Sport SV – со дискретен шарм на два ипол тонски „тешкаш“

    Време зa читање: 11 минути

    Новиот Range Rover Sport SV е најмоќниот и најдинамичен Range Rover Sport досега, кој ги спојува врвните перформанси и динамиката со беспрекорната способност на Range Rover, префинетоста и редукцискиот дизајн. Неговата низа технологии за подобрување на перформансите го вклучува најнапредниот систем за суспензија во својата класа и сензорен аудио систем со придобивки за здравјето.

    Шампионот за модерни луксузни перформанси го зазема своето место на врвот на освежената линија на Range Rover Sport, возејќи спортски став, динамична способност и наметливо присуство на следното ниво.

    Вродено на акредитациите за високи перформанси на New Range Rover Sport SV, ексклузивен дизајн зајакнат со проток на воздух дава понаметлива и поприземна естетика, со функционални лесни и технички избори на материјали кои ги зајакнуваат неговите способности за високи перформанси.

    Придвижуван исклучиво од нов бензински мотор од 635 КС и 750 Nm 4,4-литарски Twin-Turbo MHEV V8 – 60 КС и 50 Nm повеќе од претходната генерација на Range Rover Sport SVR Supercharged 5,0-литарски V8 – Новиот Range Rover Sport SV е способен да забрзува од 0-60mph за само 3,6 секунди и максимална брзина од 180 милји на час. Емисиите на CO2 се исто така за 15 отсто помали од V8 на претходниот модел со 575 КС.

    Оваа извонредна изведба е овозможена со комбинација на функции кои обезбедуваат заштеда на тежина до 76 килограми, вклучувајќи ја првата опција во светот со тркала од карбонски влакна од 23 инчи на сериски автомобил, Carbon Ceramic Brakes (опција достапна за прв пат на Range Rover ), и стандардно прилагодени аеродинамички подобрувања, вклучувајќи хауба од јаглеродни влакна.

    Како пример за модерната луксузна филозофија на Range Rover, New Range Rover Sport SV првично е резервиран за одредени клиенти на глобално ниво, со спецификацијата SV EDITION ONE само за покана која претставува курирање на најдобрите комбинации на функции, бои и завршетоци. Секој Range Rover Sport SV EDITION ONE е зајакнат со ексклузивна марка на предниот сплитер, централната конзола, таблите и ламбите со баричка. Секој Range Rover Sport SV EDITION ONE е веќе доделен на клиент на Range Rover.

    Џералдин Ингам, управен директор на Range Rover, рече: „Новиот Range Rover Sport SV ја илустрира филозофијата на Range Rover, не само како храбра еволуција надвор од неговиот претходник Range Rover Sport SVR, туку и во персонализираниот пристап што го преземаме со нашите најпребирливи клиенти.

    РЕВОЛУЦИОНЕРНА ДИНАМИКА

    Системот за потпирање 6D Dynamics на новиот Range Rover Sport SV е најсофистицираниот во својата класа, дебитирајќи ја првата светска комбинација на хидраулични меѓусебно поврзани амортизери, воздушни пружини прилагодливи во висина и контрола на теренот. Овој револуционерен полуактивен систем, кој ја отстранува потребата од конвенционални шипки против превртување, драматично го намалува чекорот и превртувањето за да се одржи блиску до ниво на телото за време на екстремни свиоци и забрзување, а исто така ја намалува тежината, го зголемува држењето и има корист од удобност и префинетост.

    Возење помеѓу 10 mm и 25 mm пониско од другите модели на Range Rover Sport, во зависност од избраниот режим на возење, 6D Dynamics суспензијата на New Range Rover Sport SV работи беспрекорно со пакетот напредни системи за шасија и суспензија. Уникатните поставки подесени со SV се применуваат на интелигентниот погон на сите тркала, управувањето на сите тркала, преносот на вртежен момент со сопирање, конфигурабилната динамика и заден диференцијал за активно заклучување за да се обезбеди пофокусирано искуство во возењето слично на спортски автомобил – особено во сите нов SV режим што може да го избере возачот.

    Ник Колинс, извршен директор, Vehicle Programmes, JLR, рече: „Новиот Range Rover Sport SV обезбедува оптимален спој на врвни перформанси, незаменлива желба, способност и префинетост. Тоа е висцерален додаток на линијата Range Rover Sport што моќно ја демонстрира експертиза од светска класа на нашите специјалисти со високи перформанси“.

    Новиот Range Rover Sport SV, исто така, има специјално развиени компоненти на шасијата, вклучувајќи нова задна подрамка и нови врски на суспензијата со ревидирана геометрија и усогласеност. Новиот држач за управување со електронски серво го има најбрзиот сооднос од кој било Range Rover досега, за зголемена агилност и чувство.

    За прв пат на Range Rover се поставуваат задни гуми со 305 секции, кои се 20 mm пошироки од предните гуми со 285 секции. Овој аранжман, со стандардно прилагодени гуми Michelin Pilot Sport All Season 4, овозможува динамично поставување на задната страна што го подобрува држењето, стабилноста и влечењето. Зголемената вкочанетост на задното ролна, исто така, помага да се добијат моментални одговори на управувањето.

    Покажувајќи ги комбинираните придобивки од овие технологии, New Range Rover Sport SV е способен да генерира странично забрзување поголемо од 1,1G на гуми за сите сезони. Тоа претставува зголемување од 22 отсто во однос на претходната генерација на Range Rover Sport SVR на летните гуми и е споредливо со спортските автомобили фокусирани на патеката.

    Подобрувајќи ја својата динамичка способност на пат, секој нов Range Rover Sport SV има корист од специјално развиениот систем за сопирање со високи перформанси, при што клиентите можат да избираат помеѓу стандардните технологии за сопирање со мешан метал Dual-Cast и опционалните Carbon Ceramic технологии за сопирање.

    Карбонски керамички сопирачки (CCB), достапни за прв пат на Range Rover, обезбедуваат врвни перформанси на сопирање со подобрена отпорност на високи температури, подолг животен век и вкупно намалување на тежината од 34 кг наспроти надградените сопирачки дискови со двојно лиено железо, опремени како стандард за Новиот Range Rover Sport SV. Ова намалување на масата на секој агол од автомобилот резултира со уште поодговорно управување, побрзо забрзување и подобрен квалитет на возење.

    Која и да е специфицирана технологија за сопирање, уникатните предни клешти со осум клипни Brembo Octyma се најголемите досега вградени во Range Rover. Развиени исклучиво за New Range Rover Sport SV и извајани за да го надополнат редуктивниот дизајн на Range Rover Sport SV, клештите вклучуваат уникатен распоред на клипот во облик на крст за да се максимизира ефикасноста на сопирањето. Ексклузивните приспособливи бои на дебеломер вклучуваат жолта, црвена, карбон-бронзена и црна.

    За дополнително намалување на масата, клиентите на Новиот Range Rover Sport SV можат да ги изберат првите ултра лесни тркала од јаглеродни влакна од 23 инчи поставени на сериско возило. Достапни како опција, овие иновативни тркала со поделени пет краци заштедуваат речиси 9 кг по свиок – вкупно 35,6 кг – во споредба со конвенционалните 23-инчни тркала од лиена легура, што резултира со подобрувања на целосните перформанси, управувањето и квалитетот на возењето. Иако се неверојатно лесни, тие се конструирани и тестирани според најстрогите стандарди за издржливост и робусност – исто како лиените или фалсификуваните алуминиумски тркала на Range Rover.

    Максимизирајќи ги придобивките од надградениот динамичен хардвер на New Range Rover Sport SV, возачите можат да го засилат спортскиот став на автомобилот со притискање на новото копче SV Mode на воланот. Чекор подалеку од постоечкиот Dynamic режим на Range Rover Sport, SV Mode го оптимизира управувањето, осумстепениот автоматски менувач, одговорот на гасот, издувните гасови и системот за суспензија 6D Dynamics – вклучително и намалувањето на висината на возењето за дополнителни 15 mm – за да се испорача најдинамично и највицерално. можно искуство. Режимот SV, исто така, овозможува активирање на програмата за контрола на стабилноста TracDSC ориентирана кон патеката, за возачите послободно да ја истражуваат динамичната рамнотежа на New Range Rover Sport SV.

    АСЕРТИВЕН ДИЗАЈН

    Надворешниот дизајн на новиот Range Rover Sport SV со високи перформанси вклучува ексклузивен преден дел зајакнат со проток на воздух, репрофилирани долни страни на каросеријата и функционални четири издувни цевки со врвови од јаглеродни влакна за активниот издувен систем како фокусни точки на задниот дел. Деталите од јаглеродни влакна на скриптата на Range Rover, сечилата на предниот браник, опкружувањето на решетката, отворите на хаубата и страничните отвори може да се дополнат со изложена завршница за централниот дел на хаубата од карбонски влакна.

    Внатре во кабината слична на кокпит, ексклузивните SV Performance седишта со сатенски јаглеродни влакна имаат интегрирани потпирачи за глава, повеќе извајани потпирачи и осветлени SV логоа на нивните потпирачи за грб. Достапна е нова Ultrafabrics™ PU внатрешност, со лесен, беспрекорен, текстил „3D Knit to form“. Првите светски проѕирни лопатки за менување брзини со осветлени рабови се сместени зад воланот со поизразени рачки на палецот, додека црната керамика за менувачот на конзолата дава чувство на ладно допир.

    Подигнувајќи го чувството за поврзување уште повисоко, новиот Range Rover Sport SV воведува Body and Soul Seat (BASS), мултидимензионално аудио искуство со благодети за здравје што им овозможува на патниците на предните седишта да го почувствуваат звукот. Ова е првото сериско возило што вградува тактилен аудио систем од лидерот во индустријата SUBPAC™ – технологија што ја користат врвните светски изведувачи и композитори за снимање.

    Инкорпорирајќи софтвер за оптимизирање на SUBPAC™ AI и трансдуктори порамнети со грбот на патниците на предните седишта, Body and Soul Seat ги анализира медиумите во реално време, генерирајќи аудио вибрации со висока верност за да создаде најпривлечно и најпотопливо аудио во автомобилот. Овој систем работи во комбинација со звучниот систем Meridian Signature со 29 звучници, 1430W

    Покрај воведувањето на New Range Rover Sport SV, линијата доби пакет ажурирања, вклучувајќи нов plug-in електричен хибрид со продолжен опсег на EV и интеграција на најновата генерација на Pivi Pro инфозабавна технологија.

    Перформансите и ефикасноста се подобрени со ажурираниот plug-in електричен хибриден погон, со новиот P550e – го заменува P510e – нуди опсег на EV до 121 km (75 милји) за побрзи и порелаксирани патувања, како и емисија на CO2 од 15 g/ км.

    ПОДОБРЕН ХИБРИД

    Новиот електричен хибрид P550e со својата нова поставеност на менувачот се придружува на широката гама на погонски единици на Range Rover Sport. Кога се комбинира со 3.0-литарскиот шестцилиндричен бензинец Ingenium, електричниот хибрид произведува 550 КС и 800 Nm вртежен момент.

    Подобрениот електричен мотор и менувачот го прават електричниот хибрид поодговорен од кога било, намалувајќи го времето потребно за да достигне 100 km/h за 5,0 секунди при чиста електрична енергија. Користејќи ги двата извори на енергија, P550e може да забрза од 0-100 km/h за 4,9 секунди (0-60 mph за 4,7 секунди), во споредба со 5,4 секунди претходно (5,2 секунди 0-60 mph).

    Дополнително, погонската група P530 V8 сега за прв пат користи технологија за благо хибридно електрично возило (MHEV). Системот MHEV обезбедува зголемена ефикасност со собирање на енергијата заробена при забавување и сопирање и подобрени одговори додека складираната енергија повторно се распоредува при забрзување. Кога се комбинираат со други придобивки на системот, вклучително и понепречено функционирање на функцијата старт/стоп, овие атрибути обезбедуваат подобрување на емисиите на CO2.

    Прекрасно изработениот и редуктивен ентериер на Range Rover Sport исто така е збогатен со интуитивни нови технологии. Комбинирајќи поврзување без напор и најновиот екран на допир, инфозабавата Pivi Pro обезбедува интуитивна контрола на сите функции на возилото преку елегантниот пловечки стаклен дисплеј од 13,1 инчи.

    Новите странични ленти со лесни за користење лизгачи за јачината на звукот и контролата на климата обезбедуваат непосредна и прецизна работа за клучните функции директно, без оглед на екранот од менито што ќе се прикаже, а приближно 80 проценти од задачите може да се извршат на два допири од почетниот екран. Хаптичките повратни информации обезбедуваат дополнително ниво на тактичност и комуникација со корисникот.

    Интегрираните системи за гласовна вештачка интелигенција на Amazon Alexa и гласовна контрола на Land Rover им помагаат на возачите да внимаваат на патот додека прават промени во околината во кабината. Способноста за напреден софтвер преку воздух го одржува Range Rover Sport ажуриран со најновиот софтвер.

    Новата Country Road Assist технологија се одликува за прв пат на Range Rover Sport за да се подобри удобноста на патниците кога се користи приспособливата контрола на патувањето. Интелигентниот систем користи податоци за навигација за автоматско прилагодување на целната брзина, земајќи ги предвид кривините на патот и промените на ограничувањето на брзината, соодветно забрзувајќи го или забавувајќи го возилото без напор.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично