Пазарната вредност на Нетфликс скокна 85 милијарди долари за една година, а приходите се зголемија за 23 проценти во услови на пандемија.
Нетфликс оствари раст на своите приходи и бројот на претплатници во последната година, бидејќи каранатините оставија милиони граѓани во своите домови, на кои им требаше дневна забава.
Откако заработката во четвртиот квартал од 2020 откри дека стриминг гигантот за прв пат погоди над 200 милиони претплатници, скокнаа и акциите на Нетфликс, што доведе до импресивен раст на пазарната вредност.
Според податоците обезбедени од TradingPlatforms.com, пазарната вредност на Нетфликс скокна 85 милијарди долари од минатата година, достигнувајќи 225 милијарди долари минатата недела.
Приходите скокнаа за 4,8 милијарди долари среде карантиниот од КОВИД-19
Нетфликс има корист од оние што останаа дома, што го зголеми растот на корисничката база, приходите и цената на акциите.
Во јануари 2020 година, комбинираната вредност на акциите на Нетфликс беше 148,6 милијарди долари, откриваат податоците на YCharts. Откако скокна на 170,1 милијарди долари во февруари, пазарната вредност на компанијата падна на 140,3 милијарди долари во март.
Сепак, статистичките податоци покажуваат дека акциите на Нетфликс брзо се прилагодија со пазарната вредност која достигна 191,8 милијарди долари во јуни, што е скоро зголемување за 40 проценти за три месеци. Трендот на раст продолжи до крајот на годината, а комбинираната вредност на акциите на Нетфликс скокна на речиси 230 милијарди долари во декември, што е зголемување за 81 милијарда од почетокот на годината.
Сепак, во јануари, акциите на Нетфликс достигнаа врв на сите времиња. Откако компанијата објави во извештајот за заработка Q4 2020 дека размислува за откуп на акции и надмина 200 милиони претплатници за прв пат, нејзините акции скокнаа скоро 20 проценти за еден ден, најголем скок од 2016 година, додека пазарната вредност скокна на скоро 260 милијарди долари.
Иако минатата година, февруари и март беа сведоци на благ пад со пад на пазарната вредност на 225 милијарди долари, тој сепак претставува раст од 60 проценти во однос на минатата година.
Нетфликс објави приход од скоро 25 милијарди долари во 2020 година, во однос на 20,1 милијарда долари во 2019 година, продолжувајќи го импресивниот годишен раст што компанијата го уживаше во текот на изминатата деценија. Корисниците од Северна Америка генерирале повеќе од 45 проценти од таа вредност или 11,5 милијарди долари, во споредба со 10 милијарди долари претходната година.
Приходите генерирани во Соединетите Држави и Канада беа 50 проценти повисоки од износот донесени од Европа и повеќе од три пати поголеми од приходите остварени во Латинска Америка. Сепак, компанијата исто така беше сведок на импресивен раст на приходите од азиско-пацифичкиот регион, надминувајќи 2 милијарди долари за прв пат.
Извештајот за заработка на компанијата за 2020 година исто така откри дека гигантот за видео-стриминг имал вкупен нето приход од 2,76 милијарди долари во 2020 година или 48 проценти повеќе отколку во 2019 година.
Скоро 37 милиони нови претплатници во 2020 година.
Нетфликс додаде 36,6 милиони претплатници во 2020 година, бидејќи локдаунот ги принудуваше луѓето да останат дома, што е најголем пораст за една година.
Во четвртиот квартал на 2019 година, платформата за видео-стриминг имаше 167 милиони претплатници ширум светот. Во следните шест месеци, оваа бројка скокна на 193 милиони и продолжи да расте. До крајот на декември минатата година, бројот на претплатници на Нетфликс скокна за уште 10 милиони, достигнувајќи 203 милиони на глобално ниво.
Повеќето претплатници, или скоро 74 милиони, беа од САД и Канада. Европа, Блискиот исток и Африка се рангирани како втор по големина пазар на Нетфликс со 66,7 милиони претплатници.
Следат Латинска Америка и Азија Пацифик со 37,6 милиони и 25,5 милиони претплатници на Нетфликс, соодветно.