ПОВЕЌЕ

    Од имигрант до милионер: Таткото дојде во САД, создаде бизнис од нула, а синовите „тргнаа по својот пат“

    Време зa читање: 4 минути

    Бенјамин Арабов можеше да биде дел од индустријата за накит ако тоа го посакуваше. Впрочем неговиот татко е познатиот златар Јакоб Арабов, според чиј прекар е именувана компанијата за накит, „Jacob the Jeveller” кој создава уникатен накит за многу познати личности како Џеј Зи, Парис Хилтон, Фарел, па дури и Руди Џулијани.

    Арабов е споменат во песните на Кање Вест „All Falls Down“ и „Diamonds from Sierra Leone“, а нивната канцеларија се наоѓа во Њујорк во делот наречен „Серија на милионери“.

    Но, Бенјамин сметаше дека треба да излезе од сенката на неговиот татко, како што истакна за Бизнис Инсајдер.

    Јас и мојот брат не сакавме да бидеме познати како деца кои имаат само успешни родители од кои земаат пари“, рече Бенјамин.

    Арабов не сакаше да го следи успехот ниту на неговиот брат – Давид Арабов го кој основа информативниот портал „Елит дејли“ во 2012 година пред да го продаде на „Дејли меил“ за 50 милиони долари во 2015 година.

    Двајцата браќа станаа претприемачи и покрај фактот дека нивниот славен татко се најде во правни проблеми уште додека беа адолесценти. Арабов беше уапсен во 2006 година под обвинение што вклучува перење пари. Тој на крајот склучил договор за признавање на вината, признавајќи дека ги измамил истражителите кои ги отфрлиле обвиненијата за перење пари и одлежал две години затвор, од 2008 до 2010 година.

    Пет години подоцна, Бенјамин Арабов го основаше „Grow Enrollments“ на само 22 години, со почетен капитал од 1.500 долари што тој тогаш го имаше на својата штедна книшка.

    Пет години подоцна, „Grow Enrollments“ има 33 вработени и е профитабилен, рече Арабов. Фирмата помага во поврзување на универзитетите со потенцијални студенти преку онлајн курсеви, обуки и кампови за обука. Бенјамин Арабов е сè уште единствен сопственик на компанијата и тој е на пат да заработи шест милиони долари приход во 2020 година, според документите во кои имал увид „Бизнис инсајдер“.

    Бенјамин создаде свој пат, но поуките од неговиот татко и брат му во голема мера му помогнаа на тој пат.

    Таткото знае најдобро

    Арабов рече дека ова претприемачко патување го научило многу, а најголемиот дел од деловната способност тој му ја припишува на неговиот татко.

    Јакоб имигрираше во САД од Узбекистан во 1979 година на 14-годишна возраст, а до 16 години веќе работеше во Њујорк во Дијамантскиот округ. Во раните дваесетти години, тој го лансираше својот истоимен бренд за накит и започна да продава во неговата продавница „Diamond Kuasar“ или она што неговиот син го сметаше за „мала тезга на 47-та улица“.

    Подемот на Арабо во светот на познатиот хип-хоп се случи скоро една деценија подоцна, во 90-тите години на минатиот век, кога сите славни имиња почнаа да доаѓаат кај него за прилагодени парчиња накит.

    Бенјамин рече дека неговиот татко имал големи очекувања од него и неговиот брат, велејќи им дека имаат потенцијал, начин на размислување, амбиција, упорност и визија да го направат тоа сами.

    Најдобриот совет што еден златар може да му го даде на образована личност е дека е бесмислено да ги задоволи сите. Арабов истакна дека неговиот татко секогаш му велел дека кога ќе се обидете да ги задоволите сите, не можете да се фокусирате на она што е навистина важно.

    Првично, „Grow Enrollments“ не беше фокусиран само на образованието, но пред околу четири години компанијата се обиде да се специјализира понатаму.

    Бенјамин рече дека се сеќава на советот на неговиот татко да се фокусира на остварување одредена деловна мисија, правење одреден сет потенцијални изгледи и потрага по одредена група клиенти.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично