ПОВЕЌЕ

    Нетфликс во криза, отпушта уште околу 150 вработени

    Време зa читање: 3 минути

    Компанијата Нетфликс рече дека ќе отпушти околу 150 вработени во новиот круг отпуштања бидејќи компанијата за стриминг се бори со забавување на растот на приходите и намалување на базата на претплатници. Портпаролката на компанијата рече дека повеќето од вработените кои се отпуштени се со седиште во САД и дека отпуштањата се засновани првенствено на деловни потреби, а не на индивидуални перформанси.

    Кратењата на работните места сочинуваат околу 2% од вкупната работна сила на Нетфликс. Најавените отпуштања доаѓаат откако Нетфликс минатиот месец ја објави својата прва загуба на претплатници на квартална основа во повеќе од една деценија. Компанијата загуби 200.000 претплатници во првиот квартал. Се очекуваше да додаде 2,5 милиони. Акциите на компанијата паднаа за 68% оваа година до затворањето во вторник.

    Веста за укинување на работните места на компанијата следи по неодамнешниот помал круг отпуштања на околу 25 луѓе во нејзиниот оддел за маркетинг. Некои од тие луѓе работеа за веб-страницата на Нетфликс наречена Тудум, страница која прави содржина поврзана со филмовите и емисиите на Нетфликс.

    Технолошките компании, кои беа големи победници на почетокот на пандемијата, се мачеа да го задржат забрзувањето во последниве месеци бидејќи растот забави и берзата опадна. Некои неодамна започнаа со отпуштања, замрзнати вработувања или презедоа други мерки за намалување на трошоците.

    Твитер го замрзна најголемиот дел од своите вработувања и рече дека можеби ќе прими некои понуди за работа. УБЕР планира да го намали вработувањето и да ги намали трошоците за маркетинг. Пелотон Интерактив претходно оваа година соопшти дека ќе укине 2.800 работни места бидејќи побарувачката за нејзината домашна фитнес опрема опаѓа.

    Нетфликс падот го објасни со зголемената конкуренција во просторот за стриминг и корисниците кои споделуваат лозинки меѓу себе како причина за нејзиниот забавување на растот. Истражува дали да понуди поевтина верзија на својата платформа за стриминг поддржана од реклами за да донесе повеќе претплатници.

    Компанијата, исто така, презеде чекори оваа година за сузбивање на споделувањето лозинки. Ја тестираше идејата дополнително да им наплати на корисниците кои ги споделуваат своите акаунти со луѓе кои не се во нивните домаќинства во земји како Перу и Костарика.

    Нетфликс минатата недела ги ажурираше своите упатства за јавно соочување за културата на компанијата за прв пат од 2017 година. Компанијата додаде дел со наслов „уметнички израз“ во кој детално објаснува како поддржува да им нуди на своите клиенти низа содржини. Призна дека некои од содржините можеби не се усогласени со вредностите на неговите вработени.

    „Ако ви е тешко да ја поддржите нашата ширина на содржината, Нетфликс можеби не е најдоброто место за вас“, велат од компанијата.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично