ПОВЕЌЕ

    МОЌЕН И ГЛАСЕН: Porsche 718 Spyder RS – најновиот член на семејството со среден мотор

    Време зa читање: 4 минути

    Триесет години по претставувањето на концептниот автомобил Boxster, Porsche ја лансира досега најмоќната верзија на популарниот родстер со среден мотор: новиот Porsche 718 Spyder RS. За прв пат, атмосферскиот мотор со високи вртежи од 911 GT3 се користи во спортски автомобил со отворен покрив со среден мотор.

    Porsche ја крунисува линијата на модели со среден мотор 718 со спортски автомобил дизајниран за максимално уживање во возењето: новиот 718 Spyder RS е пандан со отворен покрив на 718 Cayman GT4 RS. За прв пат, 368 kW (500 КС; 718 Spyder RS: Потрошувачка на гориво* комбинирана (WLTP) 13,0 l/100 km, CO₂ емисии* комбинирани (WLTP) 294 g/km, 911 GT3: Потрошувачка на гориво* комбинирана (WLTP ) 12,9 l/100 km, CO₂ емисии* комбинирани (WLTP) 293 g/km) атмосферски шестцилиндричен боксер од 911 GT3 карактеристики во спортски автомобил со среден мотор со отворен покрив.

    Истата лесна енергетска единица со дизајн со високи вртежи го напојува и тркачкиот автомобил Porsche 911 GT3 Cup. Исклучително лесниот и чист рачен покрив со мек покрив на 718 Spyder RS го прави многу евокативниот звук на моторот уште попривлечно искуство. Ефектот е дополнително зајакнат со стандардниот лесен спортски издувен систем од нерѓосувачки челик и препознатливите отвори за процесен воздух на страните зад потпирачите за глава.

    Погонската група на новиот 718 Spyder RS е идентична со онаа на купето 718 Cayman GT4 RS. Шестцилиндричниот боксер мотор, со зафатнина на цилиндрите од 4,0 литри, вртежи до 9.000 вртежи во минута и генерира моќност од 368 kW (500 КС) и максимален вртежен момент од 450 Њутн метри. Во комбинација со седумстепен PDK менувач со краток сооднос, шестцилиндричниот мотор го катапултира родстерот со две седишта од 0-100 km/h за 3,4 секунди.

    Автомобилот ја достигнува границата од 200 km/h за само 10,9 секунди. Во споредба со 718 Spyder без ознаката „RS“, новиот врвен опсег не само што има корист од дополнителни 59 kW (80 КС), туку и забрзува до 100 km/h за половина секунда побрзо. Максималната брзина сега е 308 km/h наместо 300 km/h.

    Како и секој модерен RS модел, новиот 718 Spyder RS е достапен исклучиво со менувачот со двојна спојка (PDK) на Porsche. Овој менувач се префрла преку своите седум брзини со молскавична брзина и гарантира максимални перформанси. Влошките за менување брзини им овозможуваат на возачите да ги држат рацете на воланот дури и кога рачно менуваат брзини. Алтернативно, возачот може да ја користи ергономски дизајнираната рачка на менувачот на централната конзола. Покрај помоќниот мотор, помалата тежина на новиот модел придонесува и за подобри перформанси: со 1.410 килограми, Spyder RS тежи 40 kg помалку од 718 Spyder со PDK и всушност е пет килограми полесен од затворениот 718 Cayman GT4 RS. Spyder RS ја претставува најновата ознака за висока вода на моделската линија започната во 2016 година.

    БАЛАНСИРАНА АЕРОДИНАМИКА

    Предниот дел на новиот Porsche 718 Spyder RS е речиси идентичен со предниот дел на 718 Cayman GT4 RS. Стандардната предна хауба е изработена од CFRP и има широк отвор за воздух над браникот. Двата канали NACA го подобруваат ладењето на сопирачките без негативно да влијаат на вредноста на Cd. Страничните сечила на надворешните краеви на браникот ја зголемуваат надолната сила.

    Предниот спојлер е малку пократок отколку кај 718 Cayman GT4 RS, кој заедно со големото задно крило создава поголема вкупна надолна сила на Cayman и затоа бара поголема спојлер за да се постигне аеродинамичка рамнотежа. Наместо крило, 718 Spyder RS се одликува со впечатлив раб кој се откинува во облик на патка. Сите аеродинамички компоненти се сложено координирани. Тие ја одржуваат аеродинамичната рамнотежа на автомобилот и обезбедуваат максимална стабилност при возење при големи брзини.

    ПУРИСТИЧКИ ДИЗАЈН СО МЕК ПОКРИВ

    Новиот 718 Spyder RS доаѓа со рачно управуван еднослоен лесен мек покрив. Дизајнот е неверојатно компактен, кој се состои од два дела: едро за сонце и дефлектор за времето. И двете се целосно отстранливи и може да се складираат заедно или поединечно во возилото. Самото едро за сонце може да се користи и како „Бимини врв“, со што ги штити возачот и совозачот од интензивна сончева светлина. Во овој случај, патничкиот простор останува во голема мера отворен настрана и зад патниците.

    Заедно со дефлекторот за временска прогноза, ова создава комплетен врв кој обезбедува ефикасна заштита од дожд кога страничните прозорци се подигнати. Целиот покрив, вклучувајќи ги и механичките делови, тежи само 18,3 килограми. Тоа е 7,6 kg помалку од 718 Spyder и 16,5 kg l

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично