По тешката 2012 година, која ги обележа големите проблеми со излегувањето во јавноста и бројните судски процеси, минатата година беше многу подобра за Фејсбук и Марк Цукерберг.
Вредноста на акциите на Фејсбук порасна за скоро дваесет долари во споредба со цената кога излезе во јавноста, при што основачот на оваа компанија го зголеми своето богатство за повеќе од 12 милијарди долари минатата година, а Бизнис Инсајдер вели дека, со оглед на бројот на корисници кои надмина милијарда и продолжува да расте, оваа компанија го „освои светот“.
На оваа страница тие објавија и некои од најпознатите и најдобри цитати на Цукерберг во кои тој зборува за Фејсбук, неговите корисници, медиумите, приватноста и слично.
За првата страст: Првиот компјутер го добив во шесто одделение. Веднаш штом го добив, сакав да дознаам како работи и програмите што го водат и сакав да научам како да програмирам и развивам програми што се длабоко интегрирани во самиот систем.“
За историјата на Фејсбук: „Мислам, вистинската приказна е прилично здодевна – шест години седевме пред компјутер и кодиравме“.
За важноста на медиумите и настаните во денешниот свет: „Верверица што умира пред вашата куќа може да ви биде многу поважна од луѓето што умираат во Африка“. Тој ја опиша целта на Фејсбук на следниов начин: „Прашањето не е што сакаме да знаеме за луѓето, туку прашањето е што сакаат луѓето да кажат за себе“.
За тоа што прават луѓето на Фејсбук, тој рече: „Тие комуницираат со пријателите и семејството, но исто така градат слика за себе и нивниот идентитет, што е во суштина нивна марка. Тие се поврзуваат со луѓето со кои сакаат да се поврзат. Денес е скоро хендикеп ако не сте на Фејсбук ‘. За растот на компанијата: ‘Брзо движете се и скршете ги работите. Ако не ги кршите работите, тоа значи дека не напредувате доволно брзо ‘.
За работите што го мотивираат во едно интервју, тој рече: ‘Мојата цел никогаш не беше само да создадам компанија. Многу луѓе погрешно го толкуваат тоа, како да не ми е грижа за приходот, профитот и слични работи. Кога велам дека мојата цел не беше да создадам „само“ компанија, мислам дека сакав да направам нешто што ќе донесе големи промени во светот “.
За дружеубивоста: ‘Луѓето се чувствуваат подобро кога се поврзани со сите луѓе. Тие имаат побогат живот “. Интересен е и неговиот став за приватноста: „Луѓето се навикнаа да споделуваат повеќе и повеќе различни информации – ги споделуваат поотворено и со се повеќе луѓе, а оваа општествена норма се развиваше со текот на времето“.