ПОВЕЌЕ

    ЈАПОНСКИОТ АВТО ГИГАНТ ИМА АМБИЦИОЗНИ ПЛАНОВИ: Nissan ќе лансира 30 нови модели до 2027 година

    Време зa читање: 4 минути

    Нисан соопшти дека ќе лансира 30 нови модели во следните три години и ќе има за цел да ја зголеми својата глобална продажба за 1 милион возила, а истовремено да ги намали трошоците за да ја подобри профитабилноста.

    Објавувајќи го ажурирањето на својот среднорочен бизнис план, третиот по големина јапонски производител на автомобили по продажба рече дека ќе цели на оперативна профитна маржа од над 6% до крајот на финансиската година до март 2027 година и вкупни приноси на акционерите од повеќе од 30%.

    Nissan беше пионер во електричните возила со својот Leaf што се напојува со сите батерии, но неговите напори за ЕВ беа засенети од американскиот ривал Тесла и кинескиот лидер BYD, вклучително и на најголемиот светски пазар на автомобили, Кина.

    Извршниот директор Макото Учида, додека вети дека ќе го подобри резултатот на компанијата на глобално ниво, рече дека Nissan доживеал одредени тешкотии на кинескиот пазар.

    „Искрено кажано, ние се мачевме таму во однос на обемот на продажбата. Во последните пет месеци, работите донекаде се подобрија. Но, сепак, нашиот капацитет останува прекумерен“, рече тој на прес-конференција.

    „Со работа со партнери за заедничко вложување (во Кина), ќе продолжиме да ги оптимизираме нивоата на производство и да работиме со производи кои ни овозможуваат да растеме на пазарот“, рече Учида.

    „Фокусирани сме да го обезбедиме она што го сакаат кинеските клиенти.
    Nissan очекува автомобилите со батерии да сочинуваат околу една петтина од неговата глобална продажба дотогаш, а оние што работат на неговиот хибриден енергетски систем да сочинуваат уште една петтина, додека оние со само мотор со внатрешно согорување ќе ги сочинуваат преостанатите 60%.

    Јапонскиот производител сега има за цел да има електрифицирани возила, кои вклучуваат хибриди, да сочинуваат 60% од глобалната продажба до крајот на деценијата, во однос на целта од 55% објавена во февруари 2023 година.

    Соочени со остра конкуренција, Nissan и домашниот ривал Honda овој месец изјавија дека ќе разгледаат стратешко партнерство за да соработуваат на клучните компоненти за електричните возила и други области.

    Од 30-те нови модели, 16 ќе бидат електрифицирани, вклучително и осум возила на батерии и четири plug-in хибриди. Nissan планира да ја намали цената на следната генерација на ЕВ за 30% за да ги направи споредливи со моделите на мотори со внатрешно согорување до 2030 година.

    Во САД и Канада, Nissan очекува да лансира седум нови модели и да обнови 78% од својата линија на патнички возила за брендот Nissan, како и лансирање на е-погон и plug-in хибридни модели.

    Производителот на автомобили, исто така, планира да претстави осум нови енергетски возила на кинескиот пазар, од кои четири ќе бидат модели на брендот Nissan и шест нови модели во Европа.

    Исто така, има за цел да лансира до крајот на својата финансиска година до март 2029 година нов електричен SUV со три реда кој ќе доаѓа со 50% намалување на времето за брзо полнење и 50% поголема густина на енергија во споредба со моделот Ariya.

    Nissan ќе истражува нови партнерства во САД и Јапонија и ќе продолжи да го користи долгогодишниот сојуз со Renault и Mitsubishi Motors во Европа и други региони како Индија и Латинска Америка, се вели во соопштението.

    Извори овој месец рекоа дека Nissan е во напредни разговори за инвестирање во производителот на електрични возила Fisker за да може да ја користи својата камионска платформа.

    Целта на Nissan да ја зголеми годишната продажба и да ја зголеми својата оперативна профитна маржа ќе ја постави основата за подоцнежна фаза од неговиот план, чија цел е да се овозможи транзиција кон ЕВ и да се оствари долгорочен профитабилен раст, се вели во извештајот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично