ПОВЕЌЕ

    ГУГЛ ЌЕ НАПЛАЌА за премиум функции на својот бизнис модел напојуван со вештачка интелигенција

    Време зa читање: 3 минути

    Гугл размислува да воведе платени „премиум“ функции напојувани со генеративна вештачка интелигенција, значителна промена за неговиот основен бизнис модел за пребарување. Овој потег ќе го означи првиот пат Google да наплати за подобрувања на својот водечки производ за пребарување, кој е бесплатен и е поддржан од реклами од неговото основање.

    Технолошкиот гигант истражува различни опции, како што е интегрирање на одредени можности за пребарување напојуван со вештачка интелигенција во своите премиум претплатни услуги како Google One и Workspace. Инженерите ги развиваат овие карактеристики на вештачка интелигенција, но директорите не ги финализираа плановите за времето на лансирање или цените.

    Додека традиционалното веб-пребарување на Google ќе остане бесплатно и поддржано од реклами, претплатниците ќе добијат пристап до напредни резултати и способности за пребарување генерирани од вештачка интелигенција. Овој вовед во платежниот ѕид ја претставува борбата на Google да ја прифати револуцијата на вештачката интелигенција и истовремено да го заштити својот годишен бизнис за рекламирање за пребарување од 175 милијарди долари од потенцијално нарушување.

    Виралниот успех на ChatGPT chatbot на OpenAI кон крајот на 2022 година предизвика итност кај Google да распореди свои технологии за вештачка интелигенција. Способноста на ChatGPT да дава сеопфатни одговори на прашањата претставува закана за релевантноста и рекламниот модел на конвенционалните страници со резултати од пребарувачот.

    Како одговор, Google започна со ограничено тестирање на „Генеративно искуство за пребарување со вештачка интелигенција“ во 2022 година, нудејќи им на некои корисници подетални резимеа на одговори генерирани од вештачка интелигенција заедно со веб-врски и реклами. Сепак, бавно беше широко да ги ослободи овие скапи, интензивни ресурси за вештачка интелигенција способности.

    Аналитичарите предупредуваат дека ако вештачката интелигенција на Google може целосно да одговори на прашања без да бара кликови на надворешни страници, тоа би можело да ги поткопа приходите од рекламирање предизвикани од сообраќајот на веб-страниците. Издавачите исто така се грижат за губење на бројот на посетители ако вештачката интелигенција извлече содржина од нивните страници.

    Иако интеграцијата на Мајкрософт на ChatGPT во Бинг не го зголеми значително неговиот мал удел на пазарот за пребарување, Гугл има за цел вешто да се движи по заканите и можностите на вештачката интелигенција. Компанијата наведува дека ќе продолжи да го подобрува пребарувањето со способности за вештачка интелигенција, најверојатно преку постепено бесплатни и платени подобрувања на производите.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично