ПОВЕЌЕ

    Грција ја зголеми минималната плата на 780 евра, граѓаните соочени со нов бран поскапувања на основни производи

    Време зa читање: 2 минути

    Минималната плата во Грција се зголеми на 780 евра, почнувајќи од април годинава, соопштија грчките власти. Министерот за труд на Грција, Костис Хацидакис, изјави дека одлуката за зголемување на минималната плата е донесена откако се земени предвид зголемените потреби на работниците и истото истакна дека ова е значително и правично зголемување.

    „Зголемувањето на минималната плата на 780 евра месечно од 1 април е наметнато од зголемените потреби на работниците и се заснова на динамиката што ја развива економијата во последните четири години“, се вели во соопштението на Министерството.

    Министерот Хазидакис рече дека властите во земјата земале предвид неколку фактори при одредувањето на минималната плата, а еден од нив е невработеноста, која паднала од околу 17,5 отсто во 2019 година на 10,8 отсто во јануари.

    Сега, кога Грција официјално одлучи да ја зголеми својата минимална плата на 780 евра од почетокот на следниот месец, земјата ја напушта 13-та позиција меѓу другите земји-членки на ЕУ и се наоѓа на десеттата позиција. Во однос на куповната моќ, истакнато е дека земјата се искачува на 13-то место од претходното 18-то место.

    Истовремено, Грција се соочува со уште еден бран на поскапувања на основните производи, а потрошувачите се свртуваат кон производите од помали, приватни брендови за да заштедат пари, пишува грчки Катимерини. Според неодамнешниот извештај на истражувачот на пазарот NielsenIQ, седум од 10 добавувачи и трговци на мало во Грција планираат да ги зголемат цените оваа година. Овој инфлациски тренд се очекува да продолжи, при што рецесиското економско опкружување ги принудува потрошувачите да бидат повнимателни со трошењето и да бараат попусти и поповолни понуди.

    Како резултат на тоа, уделот на приватно брендирани стоки на малопродажниот пазар надмина 25%, бидејќи повеќе потрошувачи се одлучуваат за поевтини алтернативи на веќе воспоставените брендови. Во извештајот се забележува и пад на бројот на потрошувачи кои се подготвени да платат повисоки цени за квалитетни производи. Оваа промена во однесувањето на потрошувачите веројатно ќе има значително влијание врз малопродажната индустрија во Грција, бидејќи добавувачите и трговците на мало мора да се прилагодат за да ги задоволат променливите барања на нивните клиенти.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично