ПОВЕЌЕ

    Google под истрага на ЕУ заради услугите за рекламирање

    Време зa читање: 2 минути

    Европската комисија започна истрага за да утврди дали Google ги крши правилата за интернет рекламирање пропишани од страна на конкуренцијата во Европската унија.

    Гугл е една од водечките светски компании во секторот за рекламирање преку Интернет, а исто така обезбедува и услуги за посредување при рекламирање, особено преку сервис услугата Display Network.

    „Гугл собира податоци што потоа се користат за насоченото рекламирање, продава простор за рекламирање и обезбедува услуги за посредување во рекламирањето“, објасни потпретседателката на ЕК, Маргрет Вестагер, на прес-конференција.

    „Ова значи дека Гугл е присутен во скоро сите нивоа од ланецот за снабдување со рекламирање преку Интернет. Загрижени сме што конкурентските услуги за интернет рекламирањето, на Гугл му го отежнуваат пазарот за целиот рекламен комплекс“, додаде европскиот официјален претставник.

    Брисел сака да се спроведе истрага за да се утврди дали американскиот софтверски гигант ги фаворизира сопствените услуги за рекламирање преку Интернет и со тоа ги прекршил европските прописи за конкуренција на пазарот.

    Истрагата треба да покаже како влијае на пазарот условот од Google за клиентите да поставуваат реклами на пример на услугите „Display & Video 360“ на YouTube и „Google Ads“ и дали со тоа се ограничува пристапот на другите компании до корисничките податоци што се користат за рекламирање.

    „Услугите за рекламирање преку Интернет се клучен инструмент со кој Гугл и издавачите ги монетизираат своите Интернет услуги“, рече во вторникот потпретседателката на Европската комисија Маргрет Вестагер.

    Секторот за рекламирање преку Интернет се разви добро за да може да ја искористи сеприсутноста на паметните телефони и компјутерите во секојдневниот живот. Тие ги користат милиони луѓе во Европа, а издавачите преку Интернет рекламите се обидуваат да ги надоместат изгубените приходи од објавувањето на бесплатните содржини.

    ЕК наведува дека само во 2019 година биле издвоени 20 милијарди евра за рекламирање преку Интернет.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично