ПОВЕЌЕ

    ГИГАНТОТ IBM СИ ГО ОТПУШТИ ПЕРСОНАЛОТ ВО ОДДЕЛИТЕ ЗА МАРКЕТИНГ И КОМУНИКАЦИИ, само дел од 8.000 кои ќе бидат заменети со вештачка интелигенција

    Време зa читање: 3 минути

    IBM во вторникот им кажа на вработените во одделот за маркетинг и комуникации дека го намалува бројот на својот персонал, според лице кое знае за ова прашање, објави Си-Ен-Би-Си.

    Џонатан Адашек, главен службеник за комуникации на IBM, го објави ова на приближно седумминутна средба со вработените во единицата, рече лицето, кое побара да остане анонимно бидејќи веста не е објавена во јавноста.

    Во декември, извршниот директор на IBM, Арвинд Кришна, изјави за CNBC дека компанијата „масовно ги усовршува сите наши вработени на вештачката интелигенција“, откако во август објави план за замена на речиси 8.000 работни места со вештачка интелигенција. IBM на својот повик за заработка во јануари минатата година соопшти дека намалува 3.900 позиции.

    „Во заработката во четвртиот квартал претходно оваа година, IBM откри наплата за ребалансирање на работната сила што ќе претставува многу низок едноцифрен процент од глобалната работна сила на IBM, и очекуваме да излеземе од 2024 година на приближно исто ниво на вработеност како што влеговме“, изјави IBM за CNBC. во соопштение.

    ДОСЕГА ПОРАДИ АИ „СКИНАТИ“ 50 ИЛЈАДИ РАБОТНИ МЕСТА

    Најновите намалувања доаѓаат заедно со уште еден круг на намалување во технолошката индустрија. Досега оваа година, околу 204 технолошки компании укинале речиси 50.000 работни места, според веб-страницата Layoffs.fyi. Јануари беше најпрометниот месец за отпуштања од март, бидејќи Alphabet, Amazon и Unity најавија кратење на работните места.
    IBM се врати на раст во изминатите неколку години, но проширувањето останува пригушено. Приходите во четвртиот квартал се зголемија за 4% во однос на претходната година, иако приходите ги надминаа проценките. Финансискиот директор Џејмс Кавано зборуваше за ребалансирање на работната сила на повикот за заработка.

    Компанијата се обидуваше да се вклопи во наративот за вештачка интелигенција која се појавува, која беше голема приказна во технологијата откако OpenAI го објави ChatGPT кон крајот на 2022 година. Во мај, IBM го објави WatsonX, назначено како студио за развој за компаниите да „обучуваат, подесуваат и распоредуваат ” Модели за машинско учење.

    Деловната книга за генеративни производи со вештачка интелигенција и Watsonx двојно се зголеми во однос на третиот квартал на 2023 година, кога беше на ниски стотици милиони, според повикот за заработка на IBM во јануари.

    IBM се соочува со голема конкуренција во доменот на AI на претпријатието. Мајкрософт, Гугл, Амазон и други имаат слични понуди, а IBM долго време се сметаше дека заостанува во трката за вештачка интелигенција, особено кога станува збор за заработка од нејзините производи.

    „Мислам дека тоа е фер критика, дека бевме бавни во монетизацијата и бавни да ги направиме навистина потрошни учењата од победата на Вотсон за опасност“, изјави Кришна за CNBC во декември. „Грешката што ја направивме беше што мислам дека тргнавме по многу големи, монолитни одговори, кои светот не беше подготвен да ги апсорбира“.

    Пред речиси две години, IBM ја продаде својата единица Watson Health за необјавена сума на приватната компанија Франциско Партнерс.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично