ПОВЕЌЕ

    Ист гејт мол очекува 12 милиони посетители годишно

    Време зa читање: 4 минути

    Во Скопје вчера официјално е отворен ИСТ ГЕЈТ МОЛ, инвестиција вредна103 милиони евра. Портата на новиот мол во Скопје е отворена за сите посетители, од земјава и блискиот регион, кои ги очекува најбогатата понуда за шопинг и забава во земјата и пошироко. Ист Гејт Мол е евидентен доказ на успешно имплементираниот план за зацртаната визија на креаторите да создадат еден сеопфатен гигант, кој што се простира на 5 нивоа, како и да го реализираат позиционирањето на главниот град на европската и глобална шопинг мапа.

    Интересот да се види новиот мол вчера беше повеќе од голем. Љубопитните посетитители пристигнуваат од секаде па во тој дел се закрчи сообраќајот. Во големата гужва голем дел од посетителите кои доаѓаа со автомобили не можеа да се снајдат од каде е влезот за молот. На трговскиот иако официјално отворен се уште се работи, а во тек е и изградба на улица од страната на населбата Ќерамидница, па се создаде вистински хаос по улиците.

    Инаку, Ист гејт мол се издвојува со модерен архитектонски концепт и нова генерација на ентериерен дизајн за комерцијални објекти, кои што го претставуваат молот во уникатно светло.

    Проекциите навестуваат годишен број на околу 12 милиони посетители, Ист Гејт Молна секој посетител ќе му посакува добредојде со пораката, „Ти си центар“.

    Во фокусот на ова мото се закупците и посетителите, кои се инспирација за сите активности на молот, којшто ги овозможува сите очекувања на посетителите во поглед на забава, гастрономија, услуги и место за секој ден. Накратко, —голема понуда на една нова шопинг престолнина.

    Објектот на Ист Гејт Мол, лоциран на само 5 минути од центарот на градот и веднаш до автопатот М4, е создаден со помош од над 2.500 вработени, се одликува со гигантски размери на вкупна површина од околу160.000 м2, како и на простор за закупување од околу 57.000 м2.Во склоп на истиот се простираат 2000 паркинг места,220 продавници,кои нудат избор од над 600 брендови, од кои 40 се сосема нови, кои што за прв пат се претставуваат во земјата.

    Меѓу многубројните брендови во молот, отворена e најголемата Zara продавница на Балканот, (Zara и Zara Home), како и препознатливи глобални и регионални имиња како Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House,Armani Exchange, Calvin Klein, Kiko Milano, Pandora, Mango Man-Woman-Kids, XYZ, Patrizia Pepe, XYZ, Valentino, Tods, Furla, Neptun Electronics, Dsquared2, Massimo Dutti, De Facto, Madame Coco, Babor Cosmetics, Prenatal, Reserved, Oysho, The Athlete’s Foot, Twinset и многу други.

    „Ист Гејт Молод денес за 360 степени го менува концептот за она што претставува еден трговски центар во секое време од годината и со тоа станува најпривлечна дестинација и за посетители од блиското соседство. Одговорноста да се отвори навремено Ист Гејт Мол е голема, а секако е навистина значителен успех и мое лично задоволство да се биде на чело на палката во менаџирање на почитување на сите рокови и правила во изградбата на овој прекрасен објект. Од денес, Ист Гејт Мол е центар на шопингот и забавата, како најновиот магнет за сите домашни и регионални посетители, кои со нетрпение ги очекуваме да им посакаме добредојде,“ изјави Игор Давков, Главен извршен директор на компанијата Скопје Ист Гејт.

    Во претстојните месеци, јавноста може да очекува оригинални концепти и уникатни содржини за буквално сите генерации и вкусови, а истото ќе ја прикаже идејата на трансформирање и поврзување на Ист Гејт Молкако синоним за вистинска шопинг оаза на уживањето, која што секојдневно ќе се посетува од страна на илјадници посетители.

    „Со гордост ви посакуваме добредојде на отворањето на најголемиот трговски објект во историјата на оваа земја и еден од најдобрите трговски центри на Балканот. Сè започна со сонот за создавање на нова генерација на европски трговски центар на високо ниво, кој што овозможува работни места за над 1500 луѓе и за кој што сме сигурни дека ќе биде референтна точка не само за градот Скопје, туку и за голем дел од балканскиот регион. Како комерцијален проект, Ист Гејт Мол е дизајниран за луѓето како најпримарна важност, со поставување на нивните потреби и соништа во центарот на нашиот развој,“ изјави Сотириос Јанакудакис, менаџер на Ист Гејт Мол.

    Ист Гејт Моле инвестиција на Балфин Групацијата (Balfin Group), чие портфолио опфаќа многубројни сектори како недвижнини, туризам, енергетика, банкарство, и многу други. Балфин Груп (Balfin Group) е присутна на австрискиот, албанскиот, косовскиот, босанскиот (БиХ), македонскиот, холандскиот и црногорскиот пазар.

    Инвестицијата на целокупниот проект Скопје Ист Гејт изнесува 350 милиони евра.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично