ПОВЕЌЕ

    Дизни се повеќе ќе се потпира на стриминг услугата откако изгуби скоро 5 милијарди долари поради пандемијата

    Време зa читање: 2 минути

    Стримингот беше единствената работа што добро функционираше за Волт Дизни.

    Дизни во вторникот објавија депресивни финансиски перформанси кои вклучуваат квартална загуба од скоро 5 милијарди американски долари како резултат на Ковид-19 и долгорочно амортизирање на нејзините европски телевизиски канали. Единствениот сегмент во медиумската империја што расте во текот на пандемијата вклучуваше Дизни+, услугата за стриминг на компанијата што започна кон крајот на минатата година и веќе порасна на повеќе од 60 милиони претплатници.

    Откако ги детализираше овие бројки, новиот извршен директор на Дизни, Боб Чапек, го претстави планот во вторникот кој ќе го искористи Дизни+ и ќе се обиде да го повтори неговиот успех. Дизни малку ќе ја блокира филмската индустрија, бидејки ќе има премиера на „Мулан“ на 4 септември и ќе започне со нов сервис за стриминг во странство. Дизни ќе ја објави големата буџетска функција во театрите во земји каде што се отворени капацитетите и ќе наплаќа слична цена и во други земји заради Ковид-19.

    „Ние го гледаме ова како можност да го донесеме овој неверојатен филм пред широката публика, кој во моментов не може да оди во кината, истовремено, дополнително ја зголемувајќи ја вредноста и привлечноста на претплатата„ Дизни + “, рече Чапек во конференциски повик.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично