ПОВЕЌЕ

    „ДЕБЕЛО“ ГИ ПЛАТИЈА, СЕГА ИМ РЃОСУВААТ: Сопственици на Cybertruck тврдат дена суперкамионите на Тесла почнуваат да кородираат на дожд

    Време зa читање: 4 минути

    Само што почна производството во мали серии на долго најавуваниот Cybertruck  на Тесла, сопствениците веќе имаат поплаки. Неколкумина велат дека нивниот сјаен нов камион брзо го губи својот сјај, бидејќи на нивните каросерии од нерѓосувачки челик почнале да се формираат дамки од ‘рѓа.

    Прашањето првпат го покренаа корисниците на форумот на cybertruckownersclub.com. Еден корисник по име Raxar започна дијалог жалејќи се дека набрзо откако ја земал својата нова Tesla и по само два дена дожд, површината на нивниот камион почнала да формира мали дамки ‘рѓа. „Го земав во Даблин [Калифорнија] вчера (четврток) врнеше пороен дожд, го однесов до Сакраменто и има еден куп ситни портокалови дамки и неколку водени точки“, напиша Раксар. „Портокаловите точки не се огромни, тие се многу ситни, но се очигледни. Секако дека сè уште не сум ја измил колата, но поминаа само два дена на дожд“.

    Корисникот исто така сподели фотографии од, како што тврди, мали дамки од ‘рѓа на каросеријата од не’рѓосувачки челик на автомобилот. Корисникот рече дека фотографиите се направени по „миење со детергент за садови“.

    Според Mead Metals, компанија за метални услуги во Минесота, нерѓосувачкиот челик е склон на ‘рѓа во одредени средини. Еден блог пост на неговата веб-страница вели дека ‘рѓата често е резултат на изложеност на вода, иако може да биде предизвикана и од „изложеност на штетни хемикалии, солен раствор, маснотии или продолжено изложување на топлина“.

    Vertigo3pc, друг член на форумот на Cybertruck Owners Club, во понеделникот напиша дека го однеле нивниот Cybertruck во сервисен центар за да го проверите откако доживеале дожд во Лос Анџелес. „Забележав дека корозијата се формира на металот, како што забележаа другите луѓе“, напишаа тие, „па решив да почнам да го документирам и да му го предадам на Тесла“.

    Членот на форумот додаде дека работник во сервисниот центар „ја документирал корозијата“ и рекол дека можат да ја поправат штетата.

    Vertigo3pc објави и слики од, како што рекоа, точки на корозија на Cybertruck. „Темките се дефинитивно насекаде во металот“, велат тие.

    Илон Маск тврдеше дека Cybertruck е „буквално отпорен на куршуми“ со неговото „ултратврдо нерѓосувачки челик“ тело кога го откри електричното возило во 2019 година.

    Во објава на X од септември, Маск рече дека Tesla можеби ќе може да им понуди на сопствениците опција да добијат облога од волфрам-карбид, керамички материјал кој помага да се заштити од корозија. Тој додаде дека облогата е „во основа отпорна на гребнатини на сè што е под тврдоста на дијамантот“.

    Во две видеа на YouTube кои тврдат дека имаат пристап до упатството за сопственикот на Cybertruck (кој Тесла сè уште не го споделил јавно), очигледниот прирачник вели дека електричното возило нема Надворешноста од не’рѓосувачки челик на Cybertruck нема „проѕирен слој на површината на надворешните панели на каросеријата, што значи дека гребаниците што се појавуваат се во самите панели од нерѓосувачки челик“.

    Видеата даваат увид во водичот за очигледниот сопственик, кој вели: „За да спречите оштетување на надворешноста, веднаш отстранете ги корозивните материи (како што се маснотии, масло, измет од птици, смола од дрвја, мртви инсекти, дамки од катран, сол на патот, индустриски падови итн.)“

    Иако ниту едно возило не е целосно отпорно на корозија, брзината со која овие клиенти доживеале да им се појави ‘рѓа е зачудувачка, особено затоа што овие сопственици велат дека живеат во Калифорнија. Подалеку на север на САД, каде што почесто се користи патната сол, ова може да се покаже како уште поголем проблем. Исто така, сугерира дека тврдењата на извршниот директор на Tesla, Илон Маск, дека компанијата го ставила најтешкиот дел од камионот однадвор за да го направи поотпорен, можеби биле претерани.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично